掃呢頁CODE去手機

2017年1月22日 星期日

【聽日親自講傷勢】硬闖醫院探華仔 阿倫:佢講嘢同笑都覺好痛 __,華仔,譚詠麟,阿倫,劉德華,

今日下晝1點45分,戴住cap帽、一身casullook嘅阿倫譚詠麟,現身養和醫院,直上病房探因墮馬受傷嘅劉德華。逗留咗大約40分鐘,阿倫離開醫院接受訪問。對於華仔嘅傷勢,阿倫一開口,就講明今次唔係宣傳,所以只會講一次,阿倫話:「其實得我一個硬闖到上去,其他人唔得o架,今次我係純粹同華仔傾公事,因為之前同佢錄咗首歌,要搞mixing嘅嘢,唔同佢當面講唔得。」阿倫話關於隻歌,唔會今日講,以免俾人話宣 ...




其他影片:>>






今日下晝1點45分,戴住cap帽、一身casul look嘅阿倫譚詠麟,現身養和醫院,直上病房探因墮馬受傷嘅劉德華。逗留咗大約40分鐘,阿倫離開醫院接受訪問。對於華仔嘅傷勢,阿倫一開口,就講明今次唔係宣傳,所以只會講一次,阿倫話:「其實得我一個硬闖到上去,其他人唔得o架,今次我係純粹同華仔傾公事,因為之前同佢錄咗首歌,要搞mixing嘅嘢,唔同佢當面講唔得。」阿倫話關於隻歌,唔會今日講,以免俾人話宣傳。講到華仔嘅狀況,阿倫就話:「佢(華仔)嗌我通知所有親朋戚友,唔使去醫院去探佢啦,等佢好好休息,因為所有講嘢、笑同反應,都會觸動到痛楚。華仔知大家嘅心意,佢會心領」阿倫話最初都打算同華仔講吓笑傾吓偈,但最後都唔敢,只係講完公事就走,因為華仔話真係好痛。至於傷勢,阿倫強調華仔仍必須要臥床,但精神就好好,問到華仔係咪瞓唔到覺、係咪想返屋企過年、同太太朱麗倩有冇喺醫院照顧,阿倫就話華仔聽日會親身同大家講。

(攝影:陳慧安) 阿倫話唔敢同華仔講笑,驚佢觸動到患處。 阿倫代華仔呼籲大家唔使去醫院探華仔,等佢可以好好休息。
阿倫透露華仔聽日會親自講傷勢。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!