掃呢頁CODE去手機

2017年1月22日 星期日

玩SheShe!「巨胸翠如」裸泳胸撞胸咀女 __,翠如,黃翠如,

鄧月平睇嚟好Enjoy同談善言玩sheshe!鄭丹瑞(阿旦)自導自演的新戲《小男人週記3之吾家有喜》將於賀歲檔上映,一眾宅男除期待周秀娜於戲中與阿旦鴛鴦戲水外,亦對飾演阿旦囡囡、擁有36F逼爆身材的「巨胸翠如」鄧月平演出引頸以待。今次Larine不但於泳池晒纖腰裸背暢泳,更與男仔頭的談善言於池邊談情,又攬晒膊頭表現親暱,情到濃時Larine更突襲咀對方;而另一場口則胸貼胸緊抱一起,十分親密。對於裸 ...


鄧月平睇嚟好Enjoy同談善言玩sheshe!

鄭丹瑞(阿旦)自導自演的新戲《小男人週記3之吾家有喜》將於賀歲檔上映,一眾宅男除期待周秀娜於戲中與阿旦鴛鴦戲水外,亦對飾演阿旦囡囡、擁有36F逼爆身材的「巨胸翠如」鄧月平演出引頸以待。

今次Larine不但於泳池晒纖腰裸背暢泳,更與男仔頭的談善言於池邊談情,又攬晒膊頭表現親暱,情到濃時Larine更突襲咀對方;而另一場口則胸貼胸緊抱一起,十分親密。對於裸背上陣,Larine坦言未算尷尬:「有做足安全措施,爹哋(阿旦)又好錫我,驚我緊張影響做戲而清晒場。(同女仔kiss尷尬?)都係,因為我未錫過女仔!不過拍wide shot唔係好抵,因為初頭拍close up先,錫得唔夠激烈,跟住就大膽啲,拍大wide shot亦錫得準啲。」談善言則表示拍得舒服:「雖然同男仔拍Kiss戲唔多,但今次同女仔拍會舒服啲,可能因為我都係女仔」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!