網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月29日 星期日

【團費成9萬】杜如風瞓身帶豪華團表埋演 __,杜如風,

個團費真係夠去幾轉歐洲!藝人杜如風(Helen)帶團出發大阪,擔任五日四夜超級豪華團的客席導遊。她笑言團費高達$88,888港元,故擔心被團友「反枱」:「好有壓力,團友畀咁多錢,我死啦!畀番咩佢哋?我喺茶會問過佢哋,其實想我表演的咩嘢,希望盡量滿足佢哋嘅要求,唔好反我枱啦!」Helen又透露準備cut景點以方便帶團友血拼:「我準備cut睇風景地區,帶團友去買嘢。因為我買嘢最耍家,幫佢哋襯埋衫都仲得 ...


個團費真係夠去幾轉歐洲!藝人杜如風(Helen)帶團出發大阪,擔任五日四夜超級豪華團的客席導遊。她笑言團費高達$88,888港元,故擔心被團友「反枱」:「好有壓力,團友畀咁多錢,我死畀番咩佢哋?我喺茶會問過佢哋,其實想我表演的咩嘢,希望盡量滿足佢哋嘅要求,唔好反我枱」Helen又透露準備cut景點以方便帶團友血拼:「我準備cut睇風景地區,帶團友去買嘢。因為我買嘢最耍家,幫佢哋襯埋衫都仲得 ...


個團費真係夠去幾轉歐洲!

藝人杜如風(Helen)帶團出發大阪,擔任五日四夜超級豪華團的客席導遊。她笑言團費高達$88,888港元,故擔心被團友「反枱」:「好有壓力,團友畀咁多錢,我死畀番咩佢哋?我喺茶會問過佢哋,其實想我表演的咩嘢,希望盡量滿足佢哋嘅要求,唔好反我枱」Helen又透露準備cut景點以方便帶團友血拼:「我準備cut睇風景地區,帶團友去買嘢。因為我買嘢最耍家,幫佢哋襯埋衫都仲得呀!真係幾大壓力,團費好貴,希望滿足佢哋要求!」

帶媽咪旅行驚鬧交

Helen表示今次帶埋媽媽同行,但卻形容此舉如同「搵自己笨」:「我對上一次同佢去旅行係13、14歲,依家第二次帶佢去旅行,搵自己笨,咁係帶着矛盾去旅行!因為佢唔畀我買嘢,但我要帶團友去買嘢,梗係自己買埋一份!」她搞笑預告會與媽媽在初三赤口「開戰」:「一定會嘈㗎喇,好在聽日係赤口,嘈晒佢之後就任買唔嬲!哈哈!恭喜發財,身體健康,杜府仝人鞠躬!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!