網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月29日 星期日

囡囡紅館玩獨唱 鄭中基怕阿Sa千嬅:上嚟打我兩巴點算 __,阿Sa,鄭中基,中基,楊千嬅,千嬅,蔡卓妍,

囡囡紅館玩獨唱 鄭中基怕阿Sa千嬅:上嚟打我兩巴點算鄭中基前晚年三十晚於紅館開跨年騷,獲全家力撐,除太太余思敏及一對子女撐場,又有父親鄭東漢上台彈結他伴奏,甚至連囡囡Emma也開金口唱賀年歌,溫馨指數爆燈。鄭中基自爆拒絕送飛給舊愛捧場,因怕對方上台打他一巴,未知所指是否前度楊千嬅或前妻蔡卓妍(阿Sa),及後他更唱出一曲《無賴》。■暴龍哥鄭中基前晚再踏足紅館舉行個唱,答謝歌迷二十年來支持。有「暴龍哥 ...


囡囡紅館玩獨唱 鄭中基怕阿Sa千嬅:上嚟打我兩巴點算

鄭中基前晚年三十晚於紅館開跨年騷,獲全家力撐,除太太余思敏及一對子女撐場,又有父親鄭東漢上台彈結他伴奏,甚至連囡囡Emma也開金口唱賀年歌,溫馨指數爆燈。鄭中基自爆拒絕送飛給舊愛捧場,因怕對方上台打他一巴,未知所指是否前度楊千嬅或前妻蔡卓妍(阿Sa),及後他更唱出一曲《無賴》。



■暴龍哥鄭中基前晚再踏足紅館舉行個唱,答謝歌迷二十年來支持。

有「暴龍哥」之稱的鄭中基,相隔十年再踏足紅館舉行一連四場「Play It Again世界巡迴演唱會」,前晚年三十晚頭場,特別安排於晚上9時半開始。



■余思敏帶同一對子女在台下為老公打氣。



■鄭中基走落台遞咪給囡囡Emma唱賀年歌,贏得全場掌聲。

林敏驄有女陪鄭中基太太余思敏帶同一對子女到紅館,田蕊妮及蘇志威也去到撐場,大抵子女在場暴龍哥不敢爆粗,當現場播出其錄音聲帶提醒觀眾不要拍片時,僅以「嘟」字代替:「唔嘟好拍片,否則用牛歡喜塞嘟你哋把口,再掟嘟你哋出去!」林敏驄亦帶女伴捧場,令人懷疑該女子是否其新歡,但阿驄昨日卻無厘頭回應:「唔係,喺街撞到嘅。」



■鄭中基感激愛過他的人,相信是指前度楊千嬅和前妻蔡卓妍。資料圖片



■演唱會上鄭中基大唱《我代你哭》等金曲。



■林敏驄前晚帶疑似新歡捧場。



■杜汶澤(右)自爆近年回內地有點困難。

演唱會前晚以《時間 人物 地點》揭開序幕,接着他父親鄭東漢出場彈奏《浪子心聲》。鄭中基在台上特別感激太太余思敏為她生了一對子女:「我向來係浪子,冇諗過會生小朋友,但𠵱家覺得有小朋友先有型。」說罷叫囡囡Emma起身向在場哥哥姐姐鞠躬,並笑謂:「佢哋幫補你書簿費。」鄭中基曾大讚囡囡有音樂天份,前晚個唱上他遞咪給囡囡開金口,Emma不但未有怯場,而且更唱完全首賀年歌《恭喜恭喜》,獲全場拍爛手掌。

之後鄭中基獻唱《三生有幸》送給太太余思敏,又感慨謂:「因為呢個騷,有好多好耐冇見嘅朋友,都打畀我問有冇飛。好多舊同事、反咗面嘅兄弟,同埋前度女友,當然,我冇畀飛啦,一陣上嚟打我兩巴點算。多謝所有愛我,同愛過我呢個無賴嘅人。」接着他唱出《無賴》,未有提到所指前度是楊千嬅還是前妻蔡卓妍。鄭中基與千嬅於99年分手,06年與阿Sa結婚,可惜婚姻只維持4年。翌年極速與余思敏結婚,誕下一子一女湊成好字。

杜汶澤笑收皮跟鄭中基在電影《低俗喜劇》中有爆笑演出的杜汶澤,前晚擔任壓軸嘉賓。阿澤出場自爆:「呢幾年上內地有啲麻煩!」說罷又笑說:「鄭中基演唱會正式收皮,嚟緊雞年,暴龍哥返咗廣西。」其時台下有觀眾叫阿澤唱《眼睛想旅行》,阿澤卻自嘲:「我唱親呢首歌都俾人X,你哋太膚淺,我都好耐冇做演唱會嘉賓,領嘢啦,對上一次係容祖兒。你哋真係絕情,冇人叫鄭中基出嚟,好啦,鄭中基真係就咁就收咗皮。」

當雞年將至一刻,鄭中基跟全場觀眾倒數,然後邊唱《喜氣洋洋》邊派利是,最後以一曲《天意》完場。

採訪:曹家誠

攝影:陳俊強


鍾意就快D Share啦!