網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月16日 星期一

【真.素顏女神】嚴選各年齡層最強代表 __,女神,

素顏唔一定靚,但佢哋素顏就一定靚!!!學子華神話齋「化妝就係…你落咗妝,我仲認得你,你落咗妝,我唔認得你,嗰啲叫做喬裝。」所以唔係個個女藝人都敢晒自己「真.素顏」!就好似無綫小花27歲黃心穎咁,佢就勁夠膽大晒自己個「真面目」,網民反應有讚有彈,又笑言似佢個「失散哥哥」蔡一智!不過落咗妝都認到佢,就證明佢真係靚底嘅!(相關新聞:https://goo.gl/drMUh5)喇…2字頭敢晒素顏就有心穎B ...


素顏唔一定靚,但佢哋素顏就一定靚!!!

學子華神話齋「化妝就係…你落咗妝,我仲認得你,你落咗妝,我唔認得你,嗰啲叫做喬裝。」所以唔係個個女藝人都敢晒自己「真.素顏」!就好似無綫小花27歲黃心穎咁,佢就勁夠膽大晒自己個「真面目」,網民反應有讚有彈,又笑言似佢個「失散哥哥」蔡一智!不過落咗妝都認到佢,就證明佢真係靚底嘅!(相關新聞: https://goo.gl/drMUh5 )喇…2字頭敢晒素顏就有心穎BB,咁唔同年齡層有邊個代表先,唔使諗即刻睇!!!

35歲鍾欣潼(阿嬌)

「中女」-係標籤啲過咗30又未婚嘅女人,依家仲誇張到踏入27歲就已經唔再係少女!但阿嬌就話你聽「變了大人仍是我」,仍是咁靚呀!即將36歲生日(1月21日)嘅佢,由Twins出道時期已經係靚女嚟,依家嘅佢都唔使「扮吓女神」唔使「戒掉稚氣」,因為佢真係好有「女人味」,係「真‧女人」但又好有少女味,你懂的!

45歲袁詠儀(靚靚)

獲得1990年港姐冠軍,有名你叫做「靚靚」,真係非浪得虛名!靚靚性格爽朗,有嗰句講嗰句,好多嘢都唔介意畀大家睇!之前佢就勁夠彊上咗個大陸綜藝節目,喺13億人面前揭露佢個廬山真面目,當住大家臉前落妝,點知真係令人嚇一跳,因為素顏嘅靚靚都係咁靚,有網民仲話佢唔化妝仲好呀!

50歲周海媚(海味)

堪稱「最美周芷若」,喺上年12月踏入5字頭,唔少人對佢當年「周芷若」一角表示「你是如此難以忘記」!不過,半百嘅佢其實一樣靚,佢經常大方喺網上晒出素顏照,皮膚Keep得好好!佢仲勵志Mode講過「覺得每個年紀都有每個年紀嘅美麗」,即使到80歲都可以一樣咁靚!

62歲林青霞

有「大美人」之稱,多年來都保養得好好,近年仲復出參與大陸綜藝節目,闊別幕前逾廿年嘅佢仲係咁靚,好似所飾演嘅「東方不敗」咁,內裏柔情,外表霸氣,真係冇得輸!咁素顏嘅佢,又係點呢?早前佢就去咗間大陸中學演講,當日打扮樸素,不施脂粉,嗰種魅力真係有錢都買唔到呀!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!