網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月16日 星期一

任達華:【超老友】任達華囡囡同甄子丹囡囡慶生 __,子丹,慶生,任達華,甄子丹,

佢哋原來咁Friend㗎。「宇宙最強」嘅甄子丹囡囡Jasmine同任達華囡囡Ella兩位星二代,一向都好老友,不時會相約相聚。呢日Ella就預祝Jasmine13歲嘅生日,佢哋約咗去主題公園玩,連琦琦都有出席,佢仲喺社交平台上分享咗喺樂園玩嘅相,仲話:「幸福的時光,陪女兒和小朋友一起玩。」相中見到囡囡Ella同丹爺囡囡Jasmine玩反斗奇兵降落傘,不知幾開心,雖然琦琦冇玩,但都大晒咗張個人照,網 ...


佢哋原來咁Friend㗎。

「宇宙最強」嘅甄子丹囡囡Jasmine同任達華囡囡Ella兩位星二代,一向都好老友,不時會相約相聚。呢日Ella就預祝Jasmine13歲嘅生日,佢哋約咗去主題公園玩,連琦琦都有出席,佢仲喺社交平台上分享咗喺樂園玩嘅相,仲話:「幸福的時光,陪女兒和小朋友一起玩。」相中見到囡囡Ella同丹爺囡囡Jasmine玩反斗奇兵降落傘,不知幾開心,雖然琦琦冇玩,但都大晒咗張個人照,網民仲話去樂園玩都着得咁靚添!

而Ella都喺社交網站上分享咗同Jasmine嘅合照並送上祝福,佢就話:「 (EARLY) BIRTHDAY JASMINE!!KEKJSJ ILYSM AND BTW ILL SEND U SOMETHING ON UR REAL BIRTHDAY Lol my long paragraphs in it too dont worry JUST READ MY CARD❤ btw I'm still taller than you in this photo」Ella仲寫咗張卡畀Jasmine添,真係不知幾Sweet,可見兩人感情真係好好,所以Jasmine都回覆話:「Thank you to all my friends who came and made my day! ❤❤❤」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!