網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月24日 星期二

陳奕迅薛凱琪網上呼籲 助白血病病人 __,薛凱琪,陳奕迅,

陳奕迅同薛凱琪都有在網上呼籲,幫肋白血病病人。歌手陳奕迅(Eason)、薛凱琪(Fiona)、樂隊Mr成員Dash、梁漢文和導演谷德昭等,分別在社交網轉載一個post,向現居加拿大溫哥華的朋友作出呼籲,指一名46歲的侯欣欣,不幸患上慢性淋巴細胞白血病,急需移植幹細胞,希望大家能夠幫助別人是自己最大的福氣,只需捐血便可救助生命,多謝大家幫忙。Eason透過經理人甘菁菁回覆東網謂:「Eason係幫朋友 ...


陳奕迅同薛凱琪都有在網上呼籲,幫肋白血病病人。

歌手陳奕迅(Eason)、薛凱琪(Fiona)、樂隊Mr成員Dash、梁漢文和導演谷德昭等,分別在社交網轉載一個post,向現居加拿大溫哥華的朋友作出呼籲,指一名46歲的侯欣欣,不幸患上慢性淋巴細胞白血病,急需移植幹細胞,希望大家能夠幫助別人是自己最大的福氣,只需捐血便可救助生命,多謝大家幫忙。

Eason透過經理人甘菁菁回覆東網謂:「Eason係幫朋友嘅朋友,佢覺得幫到人都想幫,因為網絡世界多啲人睇到、能夠接觸到,咁搵到啱嘅機會率都大啲。」而Fiona接受東網訪問謂:「我係幫朋友嘅朋友呼籲㗎,我本身都唔識呢個人,諗住新年盡量可以幫到人,畀啲希望大家。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!