掃呢頁CODE去手機

2017年1月10日 星期二

何雁詩:許廷鏗想放棄做歌手 屋企人叫轉行! __,廷鏗,何雁詩,許廷鏗,

許廷鏗承受家人嘅壓力,佢想過放棄做歌手。歌手何雁詩在社交網站撰文,自爆入行8年間曾有多個月份試過零收入,覺得愧對父母,而同屬「巨聲幫」的許廷鏗與她的家庭背景相似,兩人亦同樣出身於小康之家,他對於何雁詩的遭遇表示感同身受:「藝人係表面風光,我都試過零收入,而身邊好多大學同學都係專業人士,十幾萬收入。」除了收入不穩外,許廷鏗更要承受家人的壓力,令他亦一度想放棄做歌手,他說:「有幾次屋企人見到我做嘢好辛 ...


許廷鏗承受家人嘅壓力,佢想過放棄做歌手。

歌手何雁詩在社交網站撰文,自爆入行8年間曾有多個月份試過零收入,覺得愧對父母,而同屬「巨聲幫」的許廷鏗與她的家庭背景相似,兩人亦同樣出身於小康之家,他對於何雁詩的遭遇表示感同身受:「藝人係表面風光,我都試過零收入,而身邊好多大學同學都係專業人士,十幾萬收入。」

除了收入不穩外,許廷鏗更要承受家人的壓力,令他亦一度想放棄做歌手,他說:「有幾次屋企人見到我做嘢好辛苦,又好多負面評論,都開聲叫我做番牙醫,始終係專業人士,覺得我唔使承受呢啲嘢。有時啲評論唔只針對自己,仲會影響屋企人,令佢哋唔舒服,所以有段時間都會報喜不報憂。」又提到其歌曲《我的志願》的靈感來自一幅圖,而這幅圖亦講出了他的經歷:「有個小朋友有對翼,但佢父母就剪咗佢,呢對翼其實就代表我嘅夢想,但屋企人唔明白。」但幸好家人近年終於明白他真的非常熱愛音樂,又看到他的歌曲有好成績,所以反對的聲音已大大減少。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!