掃呢頁CODE去手機

2017年1月31日 星期二

吳奇隆劉詩詩日本度歲 兩個去三個返? __,劉詩詩,吳奇隆,

去完日本返嚟滿載而歸呀!46歲嘅台灣男星吳奇隆,喺前年同細佢17年嘅內地女星劉詩詩結婚後,一直傳佢哋有喜消息,吳奇隆更公開講過想生五個,有喜訊就會向大家公布。趁住農曆新年,佢哋兩口子就到日本旅行度歲,尋日大年初三,佢哋終於返嚟,現身上海機場。只佢哋喺赤口戴住黑色情侶口罩,吳奇隆就推住一篋二篋行李同「戰利品」,反觀嬌妻只輕鬆拉住一篋HandCarry,成日話要做個好老公,吳奇隆真係當之無愧啦。現場所 ...


去完日本返嚟滿載而歸呀!

46歲嘅台灣男星吳奇隆,喺前年同細佢17年嘅內地女星劉詩詩結婚後,一直傳佢哋有喜消息,吳奇隆更公開講過想生五個,有喜訊就會向大家公布。

趁住農曆新年,佢哋兩口子就到日本旅行度歲,尋日大年初三,佢哋終於返嚟,現身上海機場。只佢哋喺赤口戴住黑色情侶口罩,吳奇隆就推住一篋二篋行李同「戰利品」,反觀嬌妻只輕鬆拉住一篋Hand Carry,成日話要做個好老公,吳奇隆真係當之無愧啦。

現場所見,詩詩全程好似行騷一樣,吳奇隆更停低幫劉詩詩整理衣領,連路人都忍不住話:「好恩愛!」而吳奇隆見粉絲打招呼都有停低簽名,仲同大家講新年快樂。有網友話見到啲相覺得佢哋咁Sweet,唔知今次會唔會兩個去三個返呢!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!