掃呢頁CODE去手機

2017年1月31日 星期二

女神男神:【Gathering】博迪奧同性女殘廁「團年」 __,女神,

阿根廷體壇咁淫亂嘅咩?阿根廷出生嘅前意大利國腳奧斯華度,當年同著名女星JimenaBaron拍拖,經常拍攝大尺度艷照而聞名,女方更獲網民封為「性女」,雖然兩人生咗個仔後已經分手,不過Jimena仍然繼續豪放作風。據阿根廷傳媒爆料,Jimena早前喺一個Party搭上阿根廷網球名將博迪奧,有目擊人士指佢哋一見面就打得火熱,仲一齊走入殘廁入面「團年」!消息曝光後,Jimena被記者追問係咪喺廁所同博迪 ...


阿根廷體壇咁淫亂嘅咩?阿根廷出生嘅前意大利國腳奧斯華度,當年同著名女星Jimena Baron拍拖,經常拍攝大尺度艷照而聞名,女方更獲網民封為「性女」,雖然兩人生咗個仔後已經分手,不過Jimena仍然繼續豪放作風。

據阿根廷傳媒爆料,Jimena早前喺一個Party搭上阿根廷網球名將博迪奧,有目擊人士指佢哋一見面就打得火熱,仲一齊走入殘廁入面「團年」!消息曝光後,Jimena被記者追問係咪喺廁所同博迪奧搞嘢,Jimena就大耍太極:「我唔鍾意廁所搞嘢,因為太唔舒服,唔可以令我盡展所長,我依家一個人住,如果要搞我會叫博迪奧去我屋企囉。」

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!