掃呢頁CODE去手機

2017年1月31日 星期二

成日見Sa爸!鄭中基囡囡甜到漏親親爹哋 __,中基,鄭中基,

甜到漏。鄭中基(Ronald)完成四場紅館演唱會,在慶功宴上他表示在台上忘了宣布下一站巡迴演唱會,已落實在今年聖誔節12月23日在台灣舉行,而女兒Emma還在傳媒面再次開唱歌又錫錫冧爆老竇Ronald。之後Ronald接受傳媒訪問,對於他不太滿意自己的表現,他解釋:「覺得把聲沙沙地,我唔係唔舒服,係第一場太用力唱,令第二場有後遺症,今晚都有醫生嚟,開消炎藥畀我食。」講到這四場演唱會請來不少藝人好友 ...


甜到漏。

鄭中基(Ronald)完成四場紅館演唱會,在慶功宴上他表示在台上忘了宣布下一站巡迴演唱會,已落實在今年聖誔節12月23日在台灣舉行,而女兒Emma還在傳媒面再次開唱歌又錫錫冧爆老竇Ronald。之後Ronald接受傳媒訪問,對於他不太滿意自己的表現,他解釋:「覺得把聲沙沙地,我唔係唔舒服,係第一場太用力唱,令第二場有後遺症,今晚都有醫生嚟,開消炎藥畀我食。」講到這四場演唱會請來不少藝人好友,就連舊愛楊千嬅都前來為他做嘉賓,這次「碌爆人情咭」人情如何還?Ronald表示:「預咗下次人哋有乜要幫手都隨傳隨到。(黃子華真係唱歌走晒音?)冇喎,可能我戴咗耳機聽好細聲唔覺啦。」再講到之前台上笑言就算前度女友問攞飛都不會畀,怕畀上台摑兩巴?Ronald則謂:「稿嚟啫。(咁點解搵千嬅做嘉賓又冇搵阿Sa嘅?)搵千嬅係因為佢翻唱咗《閉目入神》。(阿Sa好少聯絡?)係好少,反而Sa爸見得多,之前喺電影公司春茗先見過。(請舊愛問准老婆?)都有問好唔好嘅,咁大家都咁大個人冇乜所謂啦。」

再追問患「人群恐懼症」一事?Ronald稱已經是一年前的事,都維持了幾個月,當時要食藥及醫生提議他多做運動,現在已經痊癒。另提到日前有報導不少歌迷在網上買「黃牛飛」受騙,當中不乏有他的歌迷?Ronald無奈說:「都叫咗佢哋唔好買黃牛飛,我知道有啲歌迷買咗,我令願啲位吉咗,都唔想人買黃牛入場,呢啲騙案都發生好多次,但都係有人中,所以奉勸大家睇清楚,要同有保証嘅商戶先好買,抄飛就更加一定唔好買啦,我知紅館出面有人高價收飛,轉手再賣番出去,覺得紅館應該要處理下,唔好畀人咁做。」問到可會開Part 2?Ronald表示有諗過,但最快都要明年,若開得成就會改Rundown。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!