掃呢頁CODE去手機

2017年1月4日 星期三

【飛出車外】任賢齊玩世界越野賽出意外 __,任賢齊,

台灣歌手任賢齊(小齊)一向熱愛玩電單車,仲會同朋友齊齊參加世界各地嘅電單車越野賽,一早就已經係圈中有名嘅辣車手!不過今日小齊就托人喺佢自己Facebook表示正在參與世界上最艱苦越野拉力賽事「DAKAR世界級越野賽」嘅佢,喺當地凌晨時分不幸遇上意外,嚇親眾人!小齊Facebook原文如下:特別報告:小齊參加DAKAR世界級越野賽,3號(我們的凌晨四點多)跑到第二賽段快要終結時,不幸遇上意外,電單車 ...


台灣歌手任賢齊(小齊)一向熱愛玩電單車,仲會同朋友齊齊參加世界各地嘅電單車越野賽,一早就已經係圈中有名嘅辣車手!不過今日小齊就托人喺佢自己Facebook表示正在參與世界上最艱苦越野拉力賽事「DAKAR世界級越野賽」嘅佢,喺當地凌晨時分不幸遇上意外,嚇親眾人!

小齊Facebook原文如下:

特別報告 : 小齊參加DAKAR世界級越野賽,3號(我們的凌晨四點多)跑到第二賽段快要終結時,不幸遇上意外,電單車撞向大樹,整個人飛出車外,幸好沒有大礙,目前正於阿根庭療傷當中。

大家不用擔心,小齊已於長途電話報平安。當地有專業醫寮團隊照顧。

小齊長途電話中表示 : 「坐了救援直昇機回大本營,X光檢身,沒有骨折、超聲波檢查有沒有內出血‭ ‬,醫生幽默說,除了腰傷沒大礙,目前只是不能搬重物,不能行房。」

他的賽事要終結了,因為腰傷不能再發車,目前正於阿根庭大本營休息中。

小齊最後聯絡是說,「不甘心啊!不甘心!」

我們同說,「太感恩了!快回來!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!