掃呢頁CODE去手機

2017年1月4日 星期三

約滿英皇!張致恒轉投無綫:唔會再咁懶 __,英皇,張致恒,無綫,

劇知,張致恒同無綫簽咗5年約。藝人張致恒(Steven)上年12月底與英皇結束15年賓主關係,近年轉戰拍劇及主持電視節目的Steven已秘密轉投無綫懷抱,據知Steven簽約無綫5年。感激英皇包容Steven接受電話訪問大方承認已是無綫藝人,飲水思源的他感激英皇過去的包容,他說:「好感謝佢哋一直包容我嘅懶、貪玩同一切過失,幫我成長好大,好感激係我成長中有英皇娛樂呢間公司,好衷心多謝佢哋,冇佢哋就冇 ...


劇知,張致恒同無綫簽咗5年約。

藝人張致恒(Steven)上年12月底與英皇結束15年賓主關係,近年轉戰拍劇及主持電視節目的Steven已秘密轉投無綫懷抱,據知Steven簽約無綫5年。

感激英皇包容

Steven接受電話訪問大方承認已是無綫藝人,飲水思源的他感激英皇過去的包容,他說:「好感謝佢哋一直包容我嘅懶、貪玩同一切過失,幫我成長好大,好感激係我成長中有英皇娛樂呢間公司,好衷心多謝佢哋,冇佢哋就冇我。」

許下承諾

Steven認為現今藝人不能單方面發展,他說:「要多棲發展,唱歌、做戲、舞台劇同主持,可以吸收唔同經驗,做唔同嘅嘢對我做戲同唱歌有幫助。(簽5年?)唔方面講,好開心去到新環境,希望嚟緊日子更加努力。」並即時許下承諾說:「唔會再好似以前咁懶,希望大家多多支持我。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!