掃呢頁CODE去手機

2017年1月4日 星期三

【動畫●獨家有片 挑方力申機】搵Twins幫手 楊受成細仔搞星級飯P暗撬超蓮 __,Twins,方力申,楊受成,何超蓮,超蓮,



其他影片:>>






29歲楊受成細仔楊政龍咩事笑到咁開心?事關佢可以同心儀對象食飯,梗係高興。楊政龍嘅女神,就係坐喺隔離嘅超蓮呀! 呢晚出席飯局,除咗有阿Sa、超蓮之外,仲有張敬軒、馬天佑、吳千語等等。自從超蓮甩拖之後,一班阿兵哥出動,其中一位就係楊政龍。 買禮物送俾超蓮,當然係其中一招啦,但人人都送就冇咁特別,好似楊政龍嘅殺手鐧就係Twins。佢知道超蓮好鍾意Twins,就投其所好,只要一約Twins食飯,超蓮就會 ...


29歲楊受成細仔楊政龍咩事笑到咁開心? 事關佢可以同心儀對象食飯,梗係高興。楊政龍嘅女神,就係坐喺隔離嘅超蓮呀 ! 呢晚出席飯局,除咗有阿Sa、超蓮之外,仲有張敬軒、馬天佑、吳千語等等。

自從超蓮甩拖之後,一班阿兵哥出動,其中一位就係楊政龍。 買禮物送俾超蓮,當然係其中一招啦,但人人都送就冇咁特別,好似楊政龍嘅殺手鐧就係Twins。佢知道超蓮好鍾意Twins,就投其所好,只要一約Twins食飯,超蓮就會現身一齊撐枱腳。睇Twins 演唱會,有楊政龍陪超蓮一齊睇,平時又會搞下星級飯局,同超蓮聯誼。

所以,呢晚阿Sa嘅出現,又成功吸引到超蓮到場,楊政龍當然係做護花使者,送女神過來啦。成個飯局,楊政龍成日都眼甘甘望住超蓮,又問下超蓮想食咩,之後就夾俾佢;又周不時撩下對方傾計。

見超蓮飲酒當水咁飲,楊政龍就拎杯茶俾超蓮,叫佢唔好飲太多。 不過,超蓮對杯茶冇乜興趣,唯有自己飲啦。去到飯局後半部份,張敬軒就同超蓮調位,令超蓮同楊政龍嘅距離再一度收窄。成班人就圍住軒仔講有味笑話,一齊大聲講大聲笑!

雖然楊政龍同Model Christy三度復合,不過成班朋友都好識做,有超蓮出現嘅飯局,一定唔會提Christy。呢一個飯局,亦都係一樣,只會傾下其他無厘頭嘢,或者三級話題,Christy呢個名絕對唔會提到,成功塑造楊政龍係單身好男仔!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!