掃呢頁CODE去手機

2017年1月2日 星期一

【去年萬千寵愛…】網民不滿陳柏宇失我最喜愛 坤哥難受:我是高牆還是雞蛋? __,坤哥,陳柏宇,吳業坤,

(攝影:陳俊強)吳業坤事後再喺另一個fbaccount話唔知講咩會令全世界喜歡!去年12月,健吾寫了一篇發人深省的文章,隔空回應張敬軒的呼籲:「張敬軒已經夠票,請轉投陳柏宇。」說的是商台叱咤頒獎禮「我最喜愛」三個獎項的投票選舉。去年吳業坤被捧到天咁高,今年他只有一首派台歌,就是《百姓》。頒獎禮之前,坤哥害怕得要命,因為佢都知道,今年個勢,唔喺佢度。個勢,由網民造起。於是健吾寫道:「像上年,吳業坤的 ...




其他影片:>>






吳業坤事後再喺另一個fb account話唔知講咩會令全世界喜歡!

去年12月,健吾寫了一篇發人深省的文章,隔空回應張敬軒的呼籲:「張敬軒已經夠票,請轉投陳柏宇。」說的是商台叱咤頒獎禮「我最喜愛」三個獎項的投票選舉。去年吳業坤被捧到天咁高,今年他只有一首派台歌,就是《百姓》。頒獎禮之前,坤哥害怕得要命,因為佢都知道,今年個勢,唔喺佢度。個勢,由網民造起。於是健吾寫道:「像上年,吳業坤的例子很清楚了。有網民說,他只是大家的出氣袋。上年只是不想周柏豪、陳奕迅或張敬軒贏,所以就投給他。結果他那一天,領獎的時候,怕得要死,根本不知道如何處理。是運氣,也是風勢。香港人很喜歡『鋤強扶弱』,特首選舉全城圍打唐英年如是,雷動計劃不知就裏就投票如是。而強弱,很快就會轉換。這一秒你是雞蛋,下一秒你就是高牆。」陳柏宇吳業坤的努力,變成網民的「玩具」?噚晚叱咤頒獎禮終於派發成績表,上一秒摘專業推介叱咤十大第五位,坤哥受訪時還說感覺自己「好似裸體咁,需要時間重組自己」,又歎道:「我唔怕上台冇掌聲,最怕係喝倒彩聲。」講得獎感言時,仲諗咗個食字gag話「好多謝網民又好市民又好送咗我一程」。呢個moment嘅坤哥,亦承認十分負面,缺乏自信。點知,轉個頭,佢擊敗陳柏宇摘我最愛的男歌手,而陳柏宇,就坐喺坤哥後面。宣佈得獎名單時,坤哥呆咗,完全不懂反應,上台時一片空白,坤哥腳步沉重咁上台,腦海一片空白都唔知要講啲乜,現場傳來了喝倒彩聲。坤哥方才先至話,佢上到台,唔驚冇掌聲,最怕係有喝倒彩聲。此刻真的來了。不少網民怒轟「造馬」,去年著錯褲上台領眼鏡升起了霧氣的坤哥,於頒獎禮後在fb出po問:「我是高牆還是雞蛋?」去年他是雞蛋,今年陳柏宇變成雞蛋,坤哥做咗高牆?友人留言勉勵坤哥:「蛋又好,牆又好,做好本份就好。以為今年可以清空一切,重新出發,怎知又要再坐上過山車,但相信你已經熟習了,繫緊安全帶,再走一程吧!我們送你!」不過在其fb專頁,坤哥言論充小心得多,包括貼兩獎座圖寫道:「我不知道說什麼令全世界喜歡,但是,我只想說聲謝謝,我會努力,沒其他。」又笑言:「對唔住呀,我真係緊張都嘔咗,係台上真係唔知做咗乜,投咗票嗰啲可唔可以留個言。」有人留言給坤哥謂:「無可能每個人都會喜歡你!

你只要謙虛啲!慎言! 做好自己便可!

你今晚有好成績, 戥你開心! 總之明天再重新出發! 努力向前!

*少看負面留言對你好!」


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!