掃呢頁CODE去手機

2017年1月30日 星期一

囡囡要照燈 梁烈唯太太等埋個女先出院 __,梁烈唯,

呢個廿四孝老竇日日都出入醫院,真係辛苦晒。藝人梁烈唯下午近1點現身養和醫院探望剛誕下女女的太太,接受訪問時,唯唯透露帶了衣服給太太出院時穿,不過剛收到消息BB要照燈:「可能佢鍾意古天樂。」他指如果明天出唔到院就會後日出,太太會等埋BB先出院:「一齊嚟一齊走。」問到可有煲湯水給太太谷奶,他直言這些要交給岳母,不過現時就有飲炒米茶。同時很佩服其他媽媽隨時隨地披塊布就可以餵到奶,因為太太剛開始餵人奶還在 ...


呢個廿四孝老竇日日都出入醫院,真係辛苦晒。

藝人梁烈唯下午近1點現身養和醫院探望剛誕下女女的太太,接受訪問時,唯唯透露帶了衣服給太太出院時穿,不過剛收到消息BB要照燈:「可能佢鍾意古天樂。」他指如果明天出唔到院就會後日出,太太會等埋BB先出院:「一齊嚟一齊走。」

問到可有煲湯水給太太谷奶,他直言這些要交給岳母,不過現時就有飲炒米茶。同時很佩服其他媽媽隨時隨地披塊布就可以餵到奶,因為太太剛開始餵人奶還在學習中,見到BB食奶時感覺很滿足好開心。唯唯又笑言醫院的伙食很好,有很多朋友都會來飯堂食飯:「太太頭先send咗個焗豬扒飯我睇,個樣都好靚㗎,啲人話煲仔飯好味,晏啲試吓,我嗰個唔係仔,我生女嘛!」另外,問到是否會停工陪太太,他表示會如常工作,但會選擇時間較短的工作。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!