掃呢頁CODE去手機

2017年1月30日 星期一

鄭中基帶埋仔女上台 Emma獻唱賀年歌 __,中基,鄭中基,

嚟到尾場喇,來個鄭家三代同台!鄭中基(Ronald)紅館一連四場「PLAYITAGAIN世界巡迴演唱會」於大年初三已踏入最後一場,Ronald和父親鄭東漢在台上合作完《人若然忘記了愛》後,Ronald一對子女上台撐爸爸,Ronald向觀眾介紹:「呢個係我個女Emma,呢個係我個仔Evan。」之後問囡囡Emma想唔想唱歌,仲暇唱賀年歌好唔好?Emma點晒頭話好,跟住就唱了幾句賀年歌。三代同台而爺爺鄭 ...


嚟到尾場喇,來個鄭家三代同台!

鄭中基(Ronald)紅館一連四場「PLAY IT AGAIN世界巡迴演唱會」於大年初三已踏入最後一場,Ronald和父親鄭東漢在台上合作完《人若然忘記了愛》後,Ronald一對子女上台撐爸爸, Ronald向觀眾介紹:「呢個係我個女Emma,呢個係我個仔Evan。」之後問囡囡Emma想唔想唱歌,仲暇唱賀年歌好唔好?Emma點晒頭話好,跟住就唱了幾句賀年歌。

三代同台

而爺爺鄭東漢就在旁和孫仔拍手掌,之後再抱去孫仔,Ronald更嘴了兒子一啖,而Emma見狀即冧滋滋給爸爸送抱,之後爺爺才帶着兩孫仔女落台。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!