掃呢頁CODE去手機

2017年1月18日 星期三

有咗?發福孫慧雪:有好消息就會公布 __,孫慧雪,

雪雪咁講,有啲嘢喎!藝人孫慧雪(阿雪)谷胸出席賀歲片首映,非常性感,問她是否婚後大解放?她解釋:「我只係配合喺套戲嘅角色,我係飾演AV女優。(咁性感使唔使問過老公?)唔使理佢。(佢唔介意?)都唔係好性感啫!(你上圍好似升咗cup?)唔係,向來都係咁。(係咪有咗?)開心咗,有好消息會同大家公布。(已經不設防造人?)都係。(係咪未夠三個月唔講得?)有好消息就會公布。(你好似圓潤咗?)結婚嗰時已經肥肥哋 ...




其他影片:>>






雪雪咁講,有啲嘢喎!

藝人孫慧雪(阿雪)谷胸出席賀歲片首映,非常性感,問她是否婚後大解放?她解釋:「我只係配合喺套戲嘅角色,我係飾演AV女優。(咁性感使唔使問過老公?)唔使理佢。(佢唔介意?)都唔係好性感啫!(你上圍好似升咗cup?)唔係,向來都係咁。(係咪有咗?)開心咗,有好消息會同大家公布。(已經不設防造人?)都係。(係咪未夠三個月唔講得?)有好消息就會公布。(你好似圓潤咗?)結婚嗰時已經肥肥哋,我係咪真係肥咗?好驚。我要做運動。(依家做唔做得運動㗎?)都要做少少。」另外,阿雪表示還未與老公度蜜月,因為仍未有時間商量蜜月地點。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!