掃呢頁CODE去手機

2017年1月18日 星期三

瘦虎肥龍重逢讚星爺好Nice __,星爺,周星馳,

瘦虎肥龍重逢讚星爺好Nice■車保羅感激好兄弟肥施(右)多年來雪中送炭。■幸好Paul身邊還有個會雪中送炭的朋友,他就是肥施。■當年Paul與肥施是最佳拍檔,常常一同演出。■雖然雖未有時常見面,但肥施久不久就打電話問候Paul。車保羅及施介強(肥施)這對孖寶,於90年代接戲接到手軟,除歷蘇主演的電影《香港也瘋狂》外,最令人深刻當然是《審死官》中的瘦虎肥龍。現年59歲的肥施,81年加盟新藝城及為港台 ...


瘦虎肥龍重逢讚星爺好Nice



■車保羅感激好兄弟肥施(右)多年來雪中送炭。



■幸好Paul身邊還有個會雪中送炭的朋友,他就是肥施。



■當年Paul與肥施是最佳拍檔,常常一同演出。



■雖然雖未有時常見面,但肥施久不久就打電話問候Paul。

車保羅及施介強(肥施)這對孖寶,於90年代接戲接到手軟,除歷蘇主演的電影《香港也瘋狂》外,最令人深刻當然是《審死官》中的瘦虎肥龍。現年59歲的肥施,81年加盟新藝城及為港台做節目,現職港台節目編導,退居幕後。



■施介強與拍檔車保羅重逢時不禁深情擁抱。

瘦虎肥龍日前在元朗重逢,二人因東芝效應而成好拍檔,車保羅說:「東芝廣告個拍檔本身做sales,但對方唔想入呢行,所以電影公司就諗到搵肥施同我拍檔。」二人最忙時期試過一日拍三組戲,包括與周星馳合作《審死官》,車保羅說:「佢好nice,冇鬧過我哋。」車保羅指圈中人現實,只有肥施雪中送炭,他說:「肥施好似醫生定期同我覆診咁,久唔久會打電話嚟問我死得未。有啲外國製片嚟香港,佢一定關照我叫我casting。」肥施說:「佢求生同生存能力好高,乜嘢都肯做,唔係個個做得到。」


鍾意就快D Share啦!