掃呢頁CODE去手機

2017年1月14日 星期六

突發!張敬軒傳被《歌手》抽走冇得唱 __,張敬軒,

早幾日先宣布加入《歌手》,不過話咁快就傳「被抽走」……歌手張敬軒(軒仔)早幾日宣布會加入內地歌唱節目《我是歌手》第5季(《歌手》),大膽挑機樂壇天后林憶蓮、杜麗莎、蕭敬騰領銜嘅獅子樂團等,位位都係唱得之人,搞到未播出街就已經令中港台網友引頸以待,等下周正式播出!第一集嘅節目錄影軒仔都有份參與,仲有指佢現場效果唔錯㖭。不過,今日有大陸媒體爆料,指軒仔忽然被節目抽走,《歌手》節目組官方微博、發放嘅官方 ...


早幾日先宣布加入《歌手》,不過話咁快就傳「被抽走」……

歌手張敬軒(軒仔)早幾日宣布會加入內地歌唱節目《我是歌手》第5季(《歌手》),大膽挑機樂壇天后林憶蓮、杜麗莎、蕭敬騰領銜嘅獅子樂團等,位位都係唱得之人,搞到未播出街就已經令中港台網友引頸以待,等下周正式播出!

第一集嘅節目錄影軒仔都有份參與,仲有指佢現場效果唔錯㖭。不過,今日有大陸媒體爆料,指軒仔忽然被節目抽走,《歌手》節目組官方微博、發放嘅官方物料中,刪走晒有關軒仔嘅所有訊息,仲話有知情人報料,指軒仔已從《歌手》中去掉,無法參與今季節目,不過原因不詳……

大陸媒體更指,礙於軒仔已經參與第一集嘅錄影,播出街嘅版本會Cut走晒所有軒仔嘅鏡頭,Cut唔到就會打格仔遮樣,而《歌手》節目組又下旨,叫其他歌手當冇事發生,仲可能因為少咗個參賽歌手而改賽制,或者搵替補歌手㖭。

咁即係………

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!