掃呢頁CODE去手機

2017年1月14日 星期六

李家鼎:食正《阿爺》條水!李家鼎賺錢行先唔陪女 __,李家鼎,

71歲李家鼎未言休,繼續做搵錢買靚屋。藝人李家鼎在觀塘出席「apm《金雞報喜迎新春》團年飯」活動,新鴻基地產(中國)董事馮秀炎亦有到場擔任嘉賓。向小朋友教授「金雞獨立」的鼎爺,更在台上即場炮製團年飯讓觀眾開餐,盡顯大師級功架。「雞年撈起」、「富貴黃金雞」、「紅噹噹笑蝦蝦」三道佳餚均色香味俱全。忙到冇時間陪孫訪問時,談到他與譚玉瑛主持的無綫節目《阿爺廚房》,會否開第二輯?他坦言未收到通知:「我哋好被 ...




其他影片:>>






71歲李家鼎未言休,繼續做搵錢買靚屋。

藝人李家鼎在觀塘出席「apm《金雞報喜迎新春》團年飯」活動,新鴻基地產(中國)董事馮秀炎亦有到場擔任嘉賓。向小朋友教授「金雞獨立」的鼎爺,更在台上即場炮製團年飯讓觀眾開餐,盡顯大師級功架。「雞年撈起」、「富貴黃金雞」、「紅噹噹笑蝦蝦」三道佳餚均色香味俱全。

忙到冇時間陪孫

訪問時,談到他與譚玉瑛主持的無綫節目《阿爺廚房》,會否開第二輯?他坦言未收到通知:「我哋好被動,唔係話想做就做到,但係係幾好玩!」談到農曆新年臨近,他表示佳節期間工作多,問會否抽到時間陪孫,他即謂:「我都想,冇時間呀!(咁女友呢?)陪唔陪都得,得閒就碰下頭!唔使搵食咩!」問會否今年內拉埋天窗,他即笑謂:「呢度冇天窗喎!(結婚呀講緊!)順其自然啦,依家目標係搵多啲錢買間靚啲嘅屋!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!