掃呢頁CODE去手機

2017年2月1日 星期三

沾旺氣視帝!陳展鵬登台「現兜兜」收500蚊 __,陳展鵬,展鵬,陳展,

陳展鵬新年繼續搵真銀!藝人陳展鵬於電視城古裝街拍攝新劇《天命》。劇組休三日廠,今次是過年後首日開工,但展鵬未有抖過,趁休廠期間到馬來西亞及內地登台!他說:「淨係初一去咗嫲嫲屋企拜年。(畀屋企人問必問既問題?)冇喎,問就唔係屋企人啦,依家個個都知我係搏殺期!(冇催婚?)冇喎!我去登台佢哋不知幾開心,仲可以抽時間搵真銀!」粉絲沾旺氣出爐視帝展鵬在馬來西亞及內地十分受歡迎,不少觀眾爭住派利是給他,展鵬更 ...


陳展鵬新年繼續搵真銀!

藝人陳展鵬於電視城古裝街拍攝新劇《天命》。劇組休三日廠,今次是過年後首日開工,但展鵬未有抖過,趁休廠期間到馬來西亞及內地登台!他說:「淨係初一去咗嫲嫲屋企拜年。(畀屋企人問必問既問題?)冇喎,問就唔係屋企人啦,依家個個都知我係搏殺期!(冇催婚?)冇喎!我去登台佢哋不知幾開心,仲可以抽時間搵真銀!」

粉絲沾旺氣

出爐視帝展鵬在馬來西亞及內地十分受歡迎,不少觀眾爭住派利是給他,展鵬更爆料指有觀眾「現兜兜」派錢!他說:「有個普通嘅觀眾,直接派500蚊,佢話連利是封都廢事入,直接派錢,話我舊年咁旺要沾吓旺氣!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!