掃呢頁CODE去手機

2017年2月1日 星期三

千嬅赤腳慶生 最想囝囝入好學校 __,慶生,楊千嬅,千嬅,

丁子高悉心為千嬅慶祝生日,令愛妻勁冧。
千嬅赤腳慶生最想囝囝入好學校天后楊千嬅於初七人日(2月3日)生日,日前她與老公丁子高搞團年宴,席間眾人為她提早賀壽,不但收到卡通公仔生日蛋糕及生日卡,經理人林珊珊亦送上大禮。丁子高除了化身司儀搞氣氛外,亦為飯局花了不少心思,親自設計多個有獎遊戲節目,期間千嬅要赤腳轉圈再鬥快用飲管飲酒,玩得忘形的她最後勝出比賽。丁子高悉心為千嬅慶祝生日,令愛妻勁冧。千嬅坦言開心:「其實(年齡)到咗某個數字,我就自然 ...


千嬅赤腳慶生 最想囝囝入好學校

天后楊千嬅於初七人日(2月3日)生日,日前她與老公丁子高搞團年宴,席間眾人為她提早賀壽,不但收到卡通公仔生日蛋糕及生日卡,經理人林珊珊亦送上大禮。丁子高除了化身司儀搞氣氛外,亦為飯局花了不少心思,親自設計多個有獎遊戲節目,期間千嬅要赤腳轉圈再鬥快用飲管飲酒,玩得忘形的她最後勝出比賽。

千嬅坦言開心:「其實(年齡)到咗某個數字,我就自然會低調,不過有個好活潑嘅老公,佢令我好開心,佢成日悉心安排慶祝活動,今次好開心公司同事畀咗個生日驚喜我。」愛家庭的她坦言雞年第一個心願是希望囝囝Torres成功考入理想學校:「個仔入到好學校大家都會好,代表我可以好投入咁去做嘢,去年我好懶惰,因為要照顧小朋友,踏入2017年我會繼續努力!」講到生育大計,她表示一切隨緣。

千嬅赤腳玩遊戲,非常投入。
  • 千嬅赤腳玩遊戲,非常投入。

鍾意就快D Share啦!