掃呢頁CODE去手機

2017年2月1日 星期三

【大女初長成】英皇東亞吼實 林海峰禁17歲索女林泳入行 __,林海峰,英皇,



其他影片:>>






下個月,林海峰與彭羚的大女林泳就滿17歲。跟兩年前還在箍牙的林泳相比,現在已長得亭亭玉立,眉清目秀,生得高佻的林泳更是天生一副明星相。上年林泳去睇老豆嘅《是但噏》,當時她剛將頭髮剪去,一頭曲髮的林泳睇落更索,更有女人味,即時俾英皇、東亞𥄫中,一班高層都想向阿Jan埋手想簽其女兒做藝人。不過,彭羚復出無期,林海峰又怎會讓其他人簽林泳先。雖然林泳遺傳了媽媽的唱得DNA,就算很愛唱歌也不 ...


下個月,林海峰與彭羚的大女林泳就滿17歲。跟兩年前還在箍牙的林泳相比,現在已長得亭亭玉立,眉清目秀,生得高佻的林泳更是天生一副明星相。

上年林泳去睇老豆嘅《是但噏》,當時她剛將頭髮剪去,一頭曲髮的林泳睇落更索,更有女人味,即時俾英皇、東亞𥄫中,一班高層都想向阿Jan埋手想簽其女兒做藝人。不過,彭羚復出無期,林海峰又怎會讓其他人簽林泳先。雖然林泳遺傳了媽媽的唱得DNA,就算很愛唱歌也不要指望可以加入娛樂圈。

就算有娛樂公司搵林泳客串又好,重金禮聘又好,從來沒有人可以過到阿Jan嗰關!更有人想搵埋阿Jan家姐林姍姍幫口,不過,姍姍一早知細佬性格!不用問阿Jan,已經叫啲人諗都唔使諗。

早前彭羚找以前唱片公司朋友聚舊,她戴埋兩個女一齊去數碼港公園,而彭羚的朋友則帶埋兩隻Poodle狗狗去。期間林泳不停追住狗仔氹氹轉玩,又踎低摸佢哋,玩得好鬼開心。而細女林清就好痴媽咪,玩到咁上下,仲伏喺媽咪大髀。至於彭羚,似乎睇住兩個女已經好滿足,又用手機拍低佢哋玩緊嘅開心樣。

依家唔止彭羚係咁俾人問復出,就連大女林泳都俾娛樂公司嘅人睇中,睇嚟咁多人打佢屋企班索女主意,真係令阿Jan好頭痛囉!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!