掃呢頁CODE去手機

2017年2月1日 星期三

Kelly做嘉賓報恩:全靠Ronald帶起我 __,Kelly,陳慧琳,

Kelly做嘉賓報恩:全靠Ronald帶起我■Kelly前晚在台上感謝鄭中基當年幫她成功打入台灣市場。陳慧琳(Kelly)前晚悉心打扮,穿Valentino藍色間條恤衫配襯通花喱士裙,現身鄭中基(Ronald)演唱會尾場。Kelly在台上自爆與Ronald的淵源,還向對方的囡囡講:「我今日嚟係要多謝你爹哋㗎!我記得嗰時去台灣,仲係新人,嗰隻碟全靠Ronald帶起我。」Kelly續謂:「因為有首合唱 ...


Kelly做嘉賓報恩:全靠Ronald帶起我



■Kelly前晚在台上感謝鄭中基當年幫她成功打入台灣市場。

陳慧琳(Kelly)前晚悉心打扮,穿Valentino藍色間條恤衫配襯通花喱士裙,現身鄭中基(Ronald)演唱會尾場。Kelly在台上自爆與Ronald的淵源,還向對方的囡囡講:「我今日嚟係要多謝你爹哋㗎!我記得嗰時去台灣,仲係新人,嗰隻碟全靠Ronald帶起我。」

Kelly續謂:「因為有首合唱歌,呢首歌係我隻CD嘅第一plug嚟嘅,首歌一plug完之後,嘩!隻CD個first order非常之好,令我有個非常之好嘅開始。所以我今日邊度都唔去喇,就嚟支持你!」Ronald即客氣回應:「我多謝你就真!」之後他再搞笑謂:「我今日特登着高踭鞋,個頭都set高啲,不過都好似唔係好夠。」然後二人唱出當年的合唱歌《製造浪漫》。


鍾意就快D Share啦!