掃呢頁CODE去手機

2017年2月23日 星期四

譚詠麟睇AV當進修:呢啲係課外活動 __,譚詠麟,

阿倫唔單止幽默,仲好誠實𠻹。歌手譚詠麟(阿倫)一臉倦容出席港鐵活動,剛由內地南寧返港的他透露因睇歐聯比賽搞到瞓得一小時,他說:「去南寧為節目錄影,尋晚返到酒店手痕撳電視,一睇就睇到今朝,瞓得一個鐘就搭最早飛機返香港。」由於李克勤日前在內地上網睇波時,不慎入錯非法網站,阿倫說:「係咩?不過有幾場波香港都冇得睇。」妙語連珠笑爆嘴問到阿倫有否撳錯非法台睇波?他抵死說:「撳錯AV台?冇呀,我喺酒店房睇。( ...


阿倫唔單止幽默,仲好誠實𠻹。

歌手譚詠麟(阿倫)一臉倦容出席港鐵活動,剛由內地南寧返港的他透露因睇歐聯比賽搞到瞓得一小時,他說:「去南寧為節目錄影,尋晚返到酒店手痕撳電視,一睇就睇到今朝,瞓得一個鐘就搭最早飛機返香港。」由於李克勤日前在內地上網睇波時,不慎入錯非法網站,阿倫說:「係咩?不過有幾場波香港都冇得睇。」

妙語連珠笑爆嘴

問到阿倫有否撳錯非法台睇波?他抵死說:「撳錯AV台?冇呀,我喺酒店房睇。(有撳入AV台?)AV要畀錢,唔抵呀!打格仔睇嚟仲乜?(咁熟嘅,你有睇過?)咁大個人話冇睇就呃你,呢啲係課外活動,進修吓。」引得全場捧腹大笑。

自薦做李克勤嘉賓

四月推出國語專輯的阿倫又表示:「遲啲內地有記者會。(香港唔搞?)爭取吓。」對於克勤九月將舉行30周年演唱會,阿倫笑說:「咁有30年?(其實係超過30年?)佢嗰時未有成就,30年又好聽啲同細啲。(搵你做嘉賓?)未喎,上星期先同佢食完飯,佢冇提,如果喺香港搞就一定做嘉賓,我係嘉賓之王同冇收酬勞之王。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!