網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月3日 星期五

繼續發功箍煲 葉璇作深情詩勁無奈 __,葉璇,

葉璇親自作詩,表現出佢嘅深情同無奈。女星葉璇早前主動同男友小默先生提出分手,但係佢之後感到後悔,希望重修舊好,於是喺微信圈發動箍煲攻勢。但日前小默先生喺其微博分享歌曲《演員》,歌詞中「你難過的太表面,像沒天賦的演員,觀眾一眼能看見」似乎有弦外之音。今日葉璇喺社交網站與網友分享佢作嘅一首詩,一字一句都表現出佢嘅深情同無奈,唔知佢係咪因為近日嘅事而有感而發,不過唔少網友都紛紛留言叫佢要開心啲,正面啲! ...


葉璇親自作詩,表現出佢嘅深情同無奈。

女星葉璇早前主動同男友小默先生提出分手,但係佢之後感到後悔,希望重修舊好,於是喺微信圈發動箍煲攻勢。但日前小默先生喺其微博分享歌曲《演員》,歌詞中「你難過的太表面,像沒天賦的演員,觀眾一眼能看見」似乎有弦外之音。

今日葉璇喺社交網站與網友分享佢作嘅一首詩,一字一句都表現出佢嘅深情同無奈,唔知佢係咪因為近日嘅事而有感而發,不過唔少網友都紛紛留言叫佢要開心啲,正面啲!

詩文如下:

湖上寫春秋,你用熱血守護她的不朽。我用深情等候你到白頭,誰把誰拯救。江山都看透,不敵她一次笑裏回眸,換你這一世風雨同舟,都說是山外青山樓外樓。原來是嘗不盡的酸甜苦辣,欲語還休有多少壯志正酬有多少痴心永壽,且把這一曲西子湖畔憑闌意,傳唱神州。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!