掃呢頁CODE去手機

2017年2月13日 星期一

度蜜月影比堅尼靚相 香香煲湯冧強強 __,香香,岑麗香,

但啲比堅尼靚相得強強可以睇咋!藝人岑麗香(香香)出席喜餅品牌活動,預告將會補派自己設計的結婚餅卡給一眾親朋,大會更安排「混血版小強」代替老公強強,向香香獻吻及花,認真sweet爆!呻強強攝影技術麻麻談到明天情人節,香香透露強強在加拿大處理私務,未能「人月兩團圓」,她嬌嗔謂:「今年算,出年唔好嘞!(剛度完蜜月?)去咗馬爾代夫同台灣。(趁機造人?)唔講呢啲,幾年後啦,嚟緊我要開工拍劇,做好啲事業先。( ...


但啲比堅尼靚相得強強可以睇咋!

藝人岑麗香(香香)出席喜餅品牌活動,預告將會補派自己設計的結婚餅卡給一眾親朋,大會更安排「混血版小強」代替老公強強,向香香獻吻及花,認真sweet爆!

呻強強攝影技術麻麻

談到明天情人節,香香透露強強在加拿大處理私務,未能「人月兩團圓」,她嬌嗔謂:「今年算,出年唔好嘞!(剛度完蜜月?)去咗馬爾代夫同台灣。(趁機造人?)唔講呢啲,幾年後啦,嚟緊我要開工拍劇,做好啲事業先。(強強畀驚喜妳?)喺馬爾代夫酒店時,我哋有粒星星,強強幫佢改名叫『蕉蕉』。佢又幫我影咗好多靚相,當中有比堅利嘅,不過我會揀着住裙嘅甫出嚟,感覺舒服啲。(佢攝影技術點?)有待改進,要再練習,但都可以嘅。」

煲湯都掛住老公

談到這個農曆年,香香為可以名正言順派雙封利是感到興奮,又自爆親身下廚冧老公:「煲瓜湯、炒菜仲有蕃茄豬肉。(瓜湯唔好意頭喎。)係『掛』湯,代表我掛住佢。(老公反應點?)冇讚亦冇彈,食得飽同開心囉。」另外,早前被傳婚變的前DJ蘭茜擔任活動司儀,但完結後即鬆人,未有停步受訪。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!