掃呢頁CODE去手機

2017年2月11日 星期六

冇同老公講!關詠荷傷舊患兼感冒菌入腰 __,關詠荷,

關詠荷話佢整傷咗舊腰患,之後啲感冒菌仲入埋條腰度,佢仲冇同張家輝講㖭!藝人關詠荷到將軍澳出席代言品牌活動,與大班老人家齊齊耍太極強身。擔任司儀的阮兆祥大放笑彈,全場笑聲不絕。雞年望身體健康關詠荷受訪時表示:「希望做埋今日個活動,雞年可以身體健康。成個農曆年我冇點出街,事關整傷咗腰部舊患要戴腰封,差唔多好番又輪到感冒,啲菌又入咗腰,原來啲菌邊度弱就攻邊度嘞!」醫生叫慢活由於老公張家輝正出埠拍戲,關詠 ...


關詠荷話佢整傷咗舊腰患,之後啲感冒菌仲入埋條腰度,佢仲冇同張家輝講㖭!

藝人關詠荷到將軍澳出席代言品牌活動,與大班老人家齊齊耍太極強身。擔任司儀的阮兆祥大放笑彈,全場笑聲不絕。

雞年望身體健康

關詠荷受訪時表示:「希望做埋今日個活動,雞年可以身體健康。成個農曆年我冇點出街,事關整傷咗腰部舊患要戴腰封,差唔多好番又輪到感冒,啲菌又入咗腰,原來啲菌邊度弱就攻邊度嘞!」

醫生叫慢活

由於老公張家輝正出埠拍戲,關詠荷未有相告,她說:「佢返嚟先知。(舊患斷唔到尾?)冇㗎,呢啲情況好多人都有,舊年我就因為咁都入咗3日醫院。醫生叫我動作慢啲,我性格比較衝動,要學吓慢活先得。(囡囡似你?)佢都有慢條斯理嘅,我成日催佢,今次之後唔催佢嘞。」

復出随緣

提到活動上有觀眾大叫「娥姐」,關詠荷則表示「復出」與否隨緣,她有意在意劇本及角色發揮,她謂:「依家再拍嘢,要當自己係新人,咁多年冇拍。(有搵你?)冇,呢幾個月唔得㖭,因為家輝去咗拍戲,我要睇住屋企。(佢唔介意你拍嘢?)有商量嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!