掃呢頁CODE去手機

2017年2月11日 星期六

小花做到悶!劉佩玥踩過界想做歌手 __,劉佩玥,

做埋心心手勢,知你鍾意唱歌喇!藝人劉佩玥(Moon)出席元宵節活動,她還即席大唱情歌給觀眾聽,齊慶賀中國情人節。問到是否有興趣當歌手?她說:「等公司安排,我係好鍾意唱歌,由細到大都有彈琴,中學有寫歌,依家努力學唱得再好啲,我對做歌手係有興趣。」她又表示歌手好友張彥博及何雁詩均有傳受唱歌秘訣給自己,教其如何運氣和收尾音靚啲。自稱冇男仔約至於西方情人節有何約會,Moon即表示已佳人有約:「我約咗另一個 ...


做埋心心手勢,知你鍾意唱歌喇!

藝人劉佩玥(Moon)出席元宵節活動,她還即席大唱情歌給觀眾聽,齊慶賀中國情人節。問到是否有興趣當歌手?她說:「等公司安排,我係好鍾意唱歌,由細到大都有彈琴,中學有寫歌,依家努力學唱得再好啲,我對做歌手係有興趣。」她又表示歌手好友張彥博及何雁詩均有傳受唱歌秘訣給自己,教其如何運氣和收尾音靚啲。

自稱冇男仔約

至於西方情人節有何約會,Moon即表示已佳人有約:「我約咗另一個姊妹去旅行,依家仲計劃緊,我哋係好即興睇吓去邊,上次都係好即興同陳瀅、何雁詩去大阪,今次就同王子涵去,睇吓佢畀咩驚喜我,我每次去旅行都唔睇旅遊書,鍾意捐窿捐罅去搵嘢食,今次會跟佢嘅行程。(咁有冇男仔約你?)冇呀,連我細佬都唔約我,好慘,我嗲哋媽咪就自己去拍拖,所以好lonely,我除咗兩個「老婆」陳瀅、何雁詩,就得王子涵,佢成都話佢先係皇后Queen,佢哋兩個只不過係娘娘。」更謂現時沒有拍拖應多陪好姊妹。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!