網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月7日 星期二

唔怕步坤坤後塵 欣宜:我喺噓聲中成長 __,欣宜,

欣宜以樂觀嘅性格對抗負評!歌手鄭欣宜早前在四大頒獎禮上共贏得八個獎項,榮升大家的「女神」,她表示2016年很幸運,全靠大家喜歡歌曲《女神》背後的意思才得到好成績,她坦言:「其實出呢首歌之前行內有好多負面聲音,有好多我敬佩嘅老師都話呢個市場唔需要一首咁嘅歌,因為唔係情歌、主流音樂,但我冇畀佢哋阻止,我好相信呢首歌背後嘅意思。」講到早年大家對欣宜的印象多是負面,近年終獲大家認同,欣宜表示:「真係好大滿 ...




其他影片:>>






欣宜以樂觀嘅性格對抗負評!

歌手鄭欣宜早前在四大頒獎禮上共贏得八個獎項,榮升大家的「女神」,她表示2016年很幸運,全靠大家喜歡歌曲《女神》背後的意思才得到好成績,她坦言:「其實出呢首歌之前行內有好多負面聲音,有好多我敬佩嘅老師都話呢個市場唔需要一首咁嘅歌,因為唔係情歌、主流音樂,但我冇畀佢哋阻止,我好相信呢首歌背後嘅意思。」

講到早年大家對欣宜的印象多是負面,近年終獲大家認同,欣宜表示:「真係好大滿足感,可以由我最討厭變咗我最喜愛,真係奇迹,娛樂圈好難捉摸,我今年入行第九年,頭五年我花咗好多時間希望大家喜歡我多啲,但只會得到更唔好嘅嘢,到後來我決定唔好理,因為根本冇得理,反而就得到大家認同,呢個真係估唔到,所以既然控制唔到,不如做自己鍾意做嘅嘢。」

思想似60歲老人家

講到好友吳業坤前年一曲成名,但隨即引來很多負評,甚至有指去年他奪「我最喜愛的男歌手」時惹來噓聲,問到她可怕自己條路會如坤坤般變得難行?自嘲思想如60歲老人家般豁達的欣宜表示:「睇你點睇,可能好好彩嘅係,我係喺噓聲中成長,身經百戰,已經唔care呢啲,其實我喺叱咤完咗都有好多負面聲音,但唔緊要,因為我有努力,同埋無論點都會有噓聲,就算好紅嘅藝人都會有人唔鍾意佢,冇得控制,最緊要都係做好自己,同埋我好好彩,除咗音樂,我又有拍劇、電影、曲奇生意,冇咩時間諗啲唔開心嘅野,都係一種福氣。」

望今年紅館開演唱會

談到今年工作大計,她表示剛拍完劇集,稍後會宣傳電影《29+1》,之後亦要到上海拍戲,期間亦會做新歌,有機會的話今年都想再開騷,問到可會想登上紅館?她坦言:「梗係希望,但順其自然,呢啲冇得急。(想幾時開到?)冇咁諗,紅館同結婚係一樣,冇得限定時間,要天時地利人和。」講到爸爸鄭少秋五月尾將開紅館演唱會,問她可會上台唱歌?她表示未知:「睇佢邀唔邀請我,但我個幾日好似唔喺香港,但未confirm。」

另外,講到有傳欣宜將與關心妍自組公司,聞言她即笑言:「吓?唔會啦,我冇資格做呢樣嘢,我依然好需要掹車邊,通常好紅嘅人先會做呢啲事。」另亦有傳欣宜會把唱片約轉投埋蕭定一旗下,她表示:「多謝大家咁關照我,其實我同星娛樂嘅唱片約喺上年我開騷嘅第一日已經完咗。(簽埋畀阿一?)我未清楚,因為未傾,大家都忙緊,但我真係好幸運,完咗唱片約都仲得到好多唔同單位支持。」

化妝:Samuel@江中平化妝室

髮型:Milk Chan@Xenter

Styling:Constance Lee

場地:hmv kafe

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!