掃呢頁CODE去手機

2017年2月17日 星期五

大晒深長事業線!何傲兒揚言要進軍樂壇 __,傲兒,何傲兒,

又騷長腿又晒線,何傲兒好索!藝人何傲兒低胸現身皮草活動,大騷深長事業線,十分澎湃!她笑言因很久沒在香港跟大家見面,所以要打扮靚一點,她說:「我之前返咗內地做嘢,又幫許冠傑做演唱會,之前去咗澳門。(咁咪豬籠入水?)OK啦,可以再多啲,唔夠喉呀!不過可以幫許冠傑做嘢,冇錢都做,唔會計較,嚟緊第二站去星加坡,我同公司爭取去做,我話冇錢都得。」她又透露今年打算推出相集,以及自己作曲,她續說:「希望首歌可以 ...


又騷長腿又晒線,何傲兒好索!

藝人何傲兒低胸現身皮草活動,大騷深長事業線,十分澎湃!她笑言因很久沒在香港跟大家見面,所以要打扮靚一點,她說:「我之前返咗內地做嘢,又幫許冠傑做演唱會,之前去咗澳門。(咁咪豬籠入水?)OK啦,可以再多啲,唔夠喉呀!不過可以幫許冠傑做嘢,冇錢都做,唔會計較,嚟緊第二站去星加坡,我同公司爭取去做,我話冇錢都得。」

她又透露今年打算推出相集,以及自己作曲,她續說:「希望首歌可以同本相集一齊喺書展出,我都試過用鋼琴自彈自唱,其實我古箏由中學學到依家,喺許冠傑演唱會上表演,啲人唔知係咪真係我彈,所以我特登喺Facebook做直播,今年想用音樂同大家多啲接觸,(進軍樂壇?)其實講咗好耐,真係開始進啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!