掃呢頁CODE去手機

2017年3月15日 星期三

【女尊男卑】被指貼錢包食包養 34歲李佳芯鬧醒ViuTV主持男友 __,李佳芯,ViuTV,Viu,

無綫新紥花旦李佳芯,由於演技唔曳,得唔少監製賞識,先後喺《律政強人》同o依家播緊嘅《與諜同謀》擔正做女一。事業起飛,但同拍拖多年嘅ViuTV主持陳炳銓 ...


無綫新紥花旦李佳芯,由於演技唔曳,得唔少監製賞識,先後喺《律政強人》同o依家播緊嘅《與諜同謀》擔正做女一。事業起飛,但同拍拖多年嘅ViuTV主持陳炳銓,有指近日感情再起波瀾。今日有報道指,李佳芯早前受無綫高層施壓,要佢同男友關係低調處理,一嚟雙方公司屬競爭對手,二嚟男女事業差距相差一截,避免有人借故黐女友上位,所以勒令李佳芯改口向外稱自己係「單身」。而為免事業有阻滯,李佳芯惟有遵從無綫吩咐,將男友降呢為「發展中嘅朋友」。不過,「口裡說不」嘅李佳芯,依然不時偷偷摸摸同男友出外拍拖,該報道更指李佳芯為方便同陳炳銓日對夜對,早前二人就搬到清水灣半島同居,而單位租金就由女方負責。日前二人就被影到將軍澳一商場酒樓用膳,期間李佳芯疑似向男友發脾氣,指對方吊兒郎當,唔識把握機會,被女友鬧到一面灰嘅陳炳銓,就頭耷耷聽訓話,期後二人一度冷戰,同枱食飯但各自修行,直至女方俾錢埋單,二人先一齊離開。《蘋果》第十二屆金話梅電影選舉(Golden Plum)又嚟喇!由今日起,請在以下網址( http://bit.ly/2lVM7Sx )投票,選出心目中的爛片之霸,截止日期係4月6日,賽果將於香港電影金像獎舉行前夕(4月8日)揭曉。

(《Face圖片》) 李佳芯早前俾人影到同陳炳銓當街啜啜。(《Face圖片》) 一杯雪糕兩份分。(《Face圖片》)
雖然陳炳銓被指其貌不掦,不過由於同女友李佳芯同樣鍾意行山,加上口甜舌滑,輕易奪取女友芳心。(陳炳銓微博圖片) 除咗o依家播出嘅《與諜同謀》外,之前李佳芯亦喺《律政強人》做女一。(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!