掃呢頁CODE去手機

2017年3月13日 星期一

【冇錢買喎】麥明詩否認媽媽買樓 __,麥明詩,

唔會冇錢呀嘛?港姐麥明詩、馮盈盈、陳雅思、張寶儀、葉蒨文與港男、丁子朗、麥凱程、馬俊傑、伍禮騫、胡㻗到「香港國際影視展」出席myTVSUPER迎接一周 ...


唔會冇錢呀嘛?

港姐麥明詩、馮盈盈、陳雅思、張寶儀、葉蒨文與港男、丁子朗、麥凱程、馬俊傑、伍禮騫、胡㻗到「香港國際影視展」出席myTV SUPER迎接一周年記者會,無綫總經理鄭善強在活動中宣布myTV SUPER用戶數量超過280萬,4月將推出至尊版。

對東涌沿線有興趣

有指麥明詩媽媽麥何小娟睇三千萬豪宅,卻被她叫停買樓計劃示範單位,她說:「齋睇啫,買唔起,暫時冇換樓打算,作為香港市民留意香港樓市係正常嘅事,我冇睇,更加冇錢買。(你叫停買樓?)冇,呢啲係父母嘅事,不過佢哋的確對東涌沿線有興趣,將來一家人方便啲。(買畀你做嫁妝?)驚我嫁唔出咩?唔係,絕對送唔起,依家住所都係我哋四個一齊供。」

有意喺柬埔寨買樓?

麥明詩也覺得買「磚頭」比將錢放在銀行和投資股票實際,問可有沒目標要買多少呎?她笑言:「可能會喺柬埔寨買幾千呎呢,我有留意當地發展,我覺得做人同投資都要Open mind,不要規限眼前機會。」

為新劇狂踩自己

麥明詩稍後會返無綫台慶長劇《跨世代》開工,劇中角色缺乏自信,現在不停對自己洗腦,不停踩自己,回憶失敗事情投入角色。問她有何失敗事?麥明詩笑說:「大家見到嘅係華姐落選,見唔到嘅係失戀。(最近呢次?)哈哈哈....細個都有打擊。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!