掃呢頁CODE去手機

2017年3月13日 星期一

【撼無綫膠劇】黃秋生認參演FOX血腥奇案劇 葉念琛:一定好香港! __,秋生,葉念琛,無綫,黃秋生,

(新增回應)美劇嘅市場越嚟越大,而亞洲市場當然唔會忽略,好多美劇都會加入華人演員,甚至吳彥祖都有主演,但以廣東話為主嘅劇集,就真係未見過喇,但世事冇絕 ...


(新增回應)美劇嘅市場越嚟越大,而亞洲市場當然唔會忽略,好多美劇都會加入華人演員,甚至吳彥祖都有主演,但以廣東話為主嘅劇集,就真係未見過喇,但世事冇絕對,美國嘅福斯傳媒集團(FOX)將會開拍原創華語劇集,正式進軍亞洲,暫時知道佢哋將會開拍兩套劇集,一套就係由劉德華監製嘅《香港華爾街》、另一套就係由葉念琛做導演嘅《心冤》,而FOX會喺聽日3月14日開記招公佈詳情。《心冤》由葉念琛擔任監製、導演及編劇三職,演員卡士強勁,包括有黃秋生、惠英紅、謝君豪,全部都係影帝影后級嘅人馬,《蘋果》就問過葉念琛,佢就只係認FOX有搵佢拍劇,仲強調題材係好有爆炸性,一定好香港,因為會有幾單香港奇䅁:「我答埋你,一定好香港,因為會有幾單香港奇䅁!」至於詳情就叫大家留意聽日嘅記招。除咗導演之外,《蘋果》都有問過有份演出嘅秋生,佢就直認接咗呢部劇,講到今次FOX會開拍華語劇集,會唔會係好精彩呢,秋生就鬼馬咁話:「個品牌勁啫,唔代表套劇都勁吓話,我拍幾日咋,佢哋同我講過個角色,但真係好少戲份。(幾日戲都可以係主角喎。)咁我唔知係唔係主角喎,我得幾日戲咋。」據知,邵仲衡獲邀拍最後單元,當中更有性同暴力場面,且非常踩界,邵仲衡今次更是演反派,但邵一樣封嘴:「未睇劇本,我唔敢講,我唔介意嘗試,幾有挑戰性。滿心期待中,我相信葉導(葉念琛)。」相信今次是Fox與葉導及演員簽了保密協議,故齊齊封嘴,留待記招揭盅。而FOX嘅公關就表示,《心冤》劇集風格揉合懸疑奇情、血腥暴力及迷離,佈局,集結本地最強電影製作班底合力炮製,仲話會突破香港電視最激尺度!咁到時係唔係大台會唔會有少少進步呢?

黃秋生影帝級嘅人馬去拍嘅劇,呢點已經好令人期待。 重返香港發展的邵仲衡,拍完ViuTV劇依家再同Fox合作,令觀眾大飽眼福。 (劇照)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!