掃呢頁CODE去手機

2017年3月13日 星期一

【34年沒這麼開心過】郭富城哽咽落淚! __,郭富城,

51歲嘅城城喺真人騷中竟然突然感觸落淚,話34年都冇咁開心過!現年51歲嘅天王郭富城早前就返大陸吸金,孖林志穎等人拍攝真人騷《我們十七歲》,而日前已經 ...


51歲嘅城城喺真人騷中竟然突然感觸落淚,話34年都冇咁開心過!

現年51歲嘅天王郭富城早前就返大陸吸金,孖林志穎等人拍攝真人騷《我們十七歲》,而日前已經係最後一集,城城仲忍唔住落淚,仲話34年都冇咁開心過!

節目去到最後一個環節時,眾人就讀出預先寫好一封《給17歲的自己》嘅信講真心話!城城就顯得非常感觸,最後仲講到哽咽抹淚!

佢話:「十七歲的小城你好嗎?我是三十四年後的你,我過得很好,這些年我一直堅持、努力、奮鬥,感謝你!成就今天的我!我覺得我這麼多年來的時候都非常忙,沒有真正去享受過真正的生活,但是十七歲讓我感受,我遇到你們從彼此剛剛很陌生,有走到大家很有默契,很快樂很享受,我好像三十四年裏面從來沒有這麼開心過,真的!時光美麗動人,也最弄人,如何不捨,就要分,如何傷感,都會笑着行(講到哽咽),因我…無憾…」

講完之後,城城就同一班兄弟握手講珍重,場面都真係幾感人㗎!今次城城罕有流下男兒淚,就知佢有幾感觸同不捨!

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!