掃呢頁CODE去手機

2017年3月28日 星期二

【獨家】梁頌昕特事特辦行秘道? 消失於中環名店試身室 __,梁頌昕,

喺一年前,有一個女仔喺機場禁區外漏咗件行李,為咗拎番件行李,佢同埋媽媽大鬧機場50分鐘,最後有航空公司嘅職員送行李入禁區,大家都記得呢個女仔就係特首細 ...


喺一年前,有一個女仔喺機場禁區外漏咗件行李,為咗拎番件行李,佢同埋媽媽大鬧機場50分鐘,最後有航空公司嘅職員送行李入禁區,大家都記得呢個女仔就係特首細女梁頌昕喇,因為呢件行李事件,梁振英涉濫權向機場員工施壓,有特事特辦之嫌啊(新聞連結: http://bit.ly/2hwtMOr )。不過,前日林鄭月娥以777票,獲選為候任特首,即係7月1號之後梁振英再唔係特首。阿爸再唔係特首,咁就冇得特事特辦,頌昕做番正常人就要小心啲,唔可以再漏行李喺禁區喇!但無論頌昕係咪要特事特辦,作為一個女仔,街係要行嘅,噚日4點左右,頌昕就一個人去到置地廣場四圍行。頌昕行咗入一間名店,係咁睇啲晚裝同鞋,其間有職員行過去同頌昕講兩句,頌昕出到嚟之後變得好重警戒心,有可能係職員「通水」畀佢知。其後頌昕就去咗另一間名店,但入咗好耐都唔見佢出嚟,記者去到店門前,見到頌昕入咗試身室,不過再冇出過嚟,唔通又係特事特辦行秘道離開?唔知林鄭上任之後,頌昕仲有冇得行秘道呢?

《蘋果》第十二屆金話梅電影選舉(Golden Plum)又嚟喇!由今日起,請在以下網址(http://campaign.appledaily.com/goldenplum2017 )投票,選出心目中的爛片之霸,截止日期係4月6日,賽果將於香港電影金像獎舉行前夕(4月8日)揭曉。

(採訪、攝影:陳大陸) 頌昕係咁睇晚裝 之後就唔可以用特首女呢個名叫頌昕。
入咗呢間名店之後,頌昕就消失咗喇。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!