掃呢頁CODE去手機

2017年3月28日 星期二

老公餵飽四味!阿田畀阿澤搞到精神分裂 __,阿田,杜汶澤,阿澤,田蕊妮,

阿田畀阿澤搞到精神分裂。最近憑無綫劇集《迷》嘅「入魔」演出再次Hit爆嘅田蕊妮,被外界盛讚「演技再度大爆發」!大讚佢喺個劇度由前段一個普通女人仔,演到 ...


阿田畀阿澤搞到精神分裂。

最近憑無綫劇集《迷》嘅「入魔」演出再次Hit爆嘅田蕊妮,被外界盛讚「演技再度大爆發」!大讚佢喺個劇度由前段一個普通女人仔,演到後來慢慢成魔,當中嘅轉變令人不寒而慄!仲話阿田嗰種話喊就喊、話癲就癲嘅自由式跳掣演出,睇到觀眾隔住個Mon都覺得驚!感覺自己好似變咗劇中嘅吳業坤咁,啲手指被阿田逐隻逐隻拗開,然後驚到唔敢自己屈番埋,就咁跌咗落街!難怪阿田老公杜汶澤都話,老婆嘅演技可以同擅演癲、狂、喪嘅荷里活影星積尼高遜相比,仲得戚到話:「你估依家TVB冇咗佢又得咩?」阿澤未免太搞Gag喇!計我Nuts哥話呢,阿田冇咗阿澤先係真正嘅踢晒腳、冧晒檔呀!

一朝得志 亂辣火頭

古希臘哲學家蘇格拉底有句名言:「娶到一個好妻子,你可以得到幸福;娶到一個壞妻子,你會成為哲學家!」田蕊妮嘅情況係:「嫁到一個好老公,你可以得到幸福;嫁到一個好似杜汶澤咁嘅老公,你必成視后!」正如阿澤喺佢嘅回憶錄度講過:「俄國戲劇大師史坦尼斯拉夫斯基《演員的自我修養》,並不是我的參考書籍,想要改善演技,當前急務是研究人類行為,分析人類的心理和精神!」連阿澤都自嘲阿田有一個「衝動、多言、怯懦、怕事」嘅杜汶澤做老公,呢十幾年有咩甜酸苦辣未試過?演精神分裂,碎料

由阿田初次見面就認定年輕時爛賭嘅阿澤份人「懶叻、懶巴閉」起,到後來睇住阿澤點樣為同小三雙宿雙棲,而狠撇結婚只有3年嘅前妻;再到阿澤被小三玩弄完,被棄之如敝屣,男人老狗話玩自殺;再到阿澤後來喺亞視一朝得志,當正化妝間係私人休息室,嘈喧巴閉, 仲當眾鬧爆出聲提點佢嘅阿田:「籮又大面又肥樣又衰,戲又唔係做得好,做主持都黐脷筋!」再到後來阿澤溝掂阿田,阿田卻夾在父母的反對之間,再加上咁多年來,阿澤所辣着嘅火頭,得罪過吳君如、黃秋生等圈中人,阿田真係少啲自我修養,都已經同阿澤上演「六國大封相」!

長年特訓 演技神級

不過阿澤讚阿田係「無綫開台以來頭三位好戲嘅女演員」,排名只係喺藍潔瑛同鄭裕玲之後,雖然佢醒目地補飛話汪明荃係超越演技,呢番說話留喺屋企張大床上講係OK嘅,但對記者講就係為阿田辣火頭!事關2013年攞咗視后嘅阿田,2014年輸畀佘詩曼,2015及2016年再連輸兩次畀胡定欣,連續3年與視后無緣,唔通阿佘同定欣係「無綫開台以來第2.8及2.9位好戲嘅女演員」咩?事件充分解釋咗當年阿澤因言論惹來內地網友「禍及妻兒」,喺阿田微博度炸版,留言:「你老公是個傻X」、「你老公那麼蠢,你知道嗎?」,未必全無道理!

男怕入錯行,女怕嫁錯郎,但阿田喺阿澤嘅「特殊訓練」下,練成咗「一身包四味」嘅好修養,無論甜、酸、苦、辣,佢都有貨賣,就係因為平日闖禍無數嘅阿澤對阿田嘅實戰教學有功, 令阿田無論咩喜劇、悲劇、精神分裂角色都應付自如,唔好戲至奇


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!