掃呢頁CODE去手機

2017年3月28日 星期二

唔係慶祝拎奧斯卡 成龍話為咗見老友 __,奧斯卡,成龍,

今日只係朋友飯聚。62歲成龍去年獲奧斯卡頒發終身成就獎,成為首位獲此殊榮的華人演員!今日由好友英皇老闆楊受成於灣仔設宴慶祝成龍獲獎。推無可推約六時許, ...


今日只係朋友飯聚。

62歲成龍去年獲奧斯卡頒發終身成就獎,成為首位獲此殊榮的華人演員!今日由好友英皇老闆楊受成於灣仔設宴慶祝成龍獲獎。

推無可推

約六時許,成龍步出酒店門外見記者,身穿白色唐裝衫的他笑容滿面。問到今次慶祝晚宴是否楊受成幫他搞?成龍表示:「係,由提名至攞獎,都收到好多朋友恭喜嘅說話,但我唔想炫耀,想低調啲,楊生一直提議(指搞慶祝晚宴),我一直推,推到今次真係無得推,曾志偉、爾冬陞、楊生(楊受成)做發起人,會叫齊我幾十年喺圈裏面認識嘅圈內朋友嚟出席,有啲幾十年都好少見,有時唔知今年見到,第二年仲見唔見到,所以,都係借奧斯卡之名,見老朋友為實!(晚宴大約有幾多人?)唔知,不過呢個晚宴我就一早已經知佢哋搞緊!(太太林鳳嬌、兒子房祖名嚟唔嚟?)佢哋之前日日睇奧斯卡都睇到悶啦,個獎都喺北京Office,冇拎過嚟,之後個獎都會放喺上海成龍藝術館。(謝霆鋒、劉嘉玲都嚟喎!)知道晒啦,前幾日我見到陳德森,問佢嚟唔嚟,佢仲扮唔知,我話我一早知道晒!(有冇特別環節?)冇,我只係出席,多謝楊生,佢係我四十幾年朋友,我攞獎佢仲開心過我,我一直叫唔好搞。」

老婆仔仔冇表示

談到成為首位華人奪奧斯卡終身成就獎,林鳳嬌同房祖名有沒有特別表示?成龍則謂:「冇呀,你知佢哋不嬲都好COOL㗎啦,我攞獎嗰日,祖名都冇恭喜我,但我冇嬲,頒完獎都有同史泰龍去慶祝。」早前於一個慈善晚宴上,有女士用30萬美金投得成龍與史泰龍新戲的角色,成龍承認此事,並謂:「係有一位女士投得,依家會安排一個鏡頭司機又好,乜都好,會畀佢出鏡,之後亦會安排佢同史泰龍出席北京同美國嘅首映。」日前吳綺莉與卓林有拗撬,卓林報警吳綺莉被捕一事,當記者問此問題時,成龍即說:「乜嘢事,做乜事?!多謝大家。」之後便返回酒店。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!