掃呢頁CODE去手機

2017年3月14日 星期二

爆新劇尺度大 惠英紅:可能有姦屍食屍 __,惠英紅,

嘩!咁激?影后惠英紅(小紅)、影帝黃秋生及導演葉念琛於會展,出席由FoxNetworkGroup製作的華語迷你劇《心冤》發布會。同樣有份主演的影帝謝君 ...


嘩!咁激?

影后惠英紅(小紅)、影帝黃秋生及導演葉念琛於會展,出席由Fox Network Group製作的華語迷你劇《心冤》發布會。同樣有份主演的影帝謝君豪目前不在港,故拍下短片作支持。直言好耐冇拍電視劇的小紅大讚劇本好好,又稱因獲秋生及君豪帶住自己而感到安心不少。

提到葉導演為她安排了「一個打五十個」打戲,小紅笑言剛剛才得悉此事,但從容表示拍攝槍戰及爆炸戲等場口少不免,她說:「我頭先先知,本身知道有場好大嘅槍戰同爆炸戲,仲有摔跤嘅氣氛,呢啲少不免。但今次套劇尺度好大,有可能出現肢解、姦屍同食屍等等。」問她對於酬勞是否滿意?小紅稱價錢合理:「合理,比內地低啲啲。(待遇?)合理工作時間,連梳頭化妝12個鐘。」有指該迷你劇推出與無綫對撼?小紅說:「唔知,我係演員見劇本好就得,葉導演今次拍電視劇,我都好相信佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!