掃呢頁CODE去手機

2017年3月14日 星期二

蕭正楠以外的刺激 黃翠如不捨周柏豪 __,柏豪,黃翠如,翠如,蕭正楠,正楠,周柏豪,

黃翠如與周柏豪合作完,依依不捨喎!
蕭正楠以外的刺激黃翠如不捨周柏豪黃翠如、周柏豪昨日出席騰訊視頻香港國際影視展活動,二人為無綫與騰訊合作的劇集《使徒行者2》還有十日便拍完,柏豪指合作半 ...


蕭正楠以外的刺激 黃翠如不捨周柏豪

黃翠如、周柏豪昨日出席騰訊視頻香港國際影視展活動,二人為無綫與騰訊合作的劇集《使徒行者2》還有十日便拍完,柏豪指合作半年很不捨得大家。之前柏豪因婚事被揭而對身邊人失去信心,問柏豪會否對翠如失去信心?翠如聞言即搶答:「係佢令我失去信心呀!佢個樣咁靚、塊面咁細,我企喺佢隔籬好唔開心o架!」柏豪即說:「黃翠如係一個完全值得信任嘅人!」

不過,揚言知道柏豪「唔少嘢」的翠如亦說不捨得柏豪,問不怕男友蕭正楠呷醋?她說:「每套劇都會唔捨得對手……」此時柏豪寸她:「講緊蕭生呀?」翠如即笑說:「咁好呀!有多啲唔同嘅刺激,令佢人生開心啲!」新劇中她與洪永城有咀戲,蕭正楠表示想「以牙還牙」與唐詩詠拍咀戲,翠如聞言說:「我想睇呀!其實佢哋係我同洪永城嘅和事老,因為知道我哋成日鬧交。」至於袁偉豪有傳被藝人李施嬅力追,他不相信是真。

蕭正楠睇嚟要(目及)實翠如了!
  • 蕭正楠睇嚟要(目及)實翠如了!
Bob(左起)、黃翠如、肥媽及陸浩明出席影視展。
  • Bob(左起)、黃翠如、肥媽及陸浩明出席影視展。

鍾意就快D Share啦!