網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月6日 星期一

【獨家】「兩公婆」搞日式餐廳 劉永健讚唐文龍暖男 __,唐文龍,

孭住劉家榮兒子、劉家良姪仔身份,偏偏劉永健未有依靠任何關係,喺大台打滾多年,不斷飾演乞人憎嘅奸角、衰公子、二世祖等角色。其實,身材高大嘅永健夠型夠靚仔 ...


孭住劉家榮兒子、劉家良姪仔身份,偏偏劉永健未有依靠任何關係,喺大台打滾多年,不斷飾演乞人憎嘅奸角、衰公子、二世祖等角色。其實,身材高大嘅永健夠型夠靚仔,根本不愁出路,現時佢繼續邊演戲邊搞唔同生意。成日做嚟做去都係大奸角,講到自己個樣,永健話:「其實我都覺得有啲奸架,有時唔笑個樣都俾人話我好惡。個個都係想做小生,正派角色,但係公司畀到你,你就要做架啦。做奸有陣時都幾好玩,作為演員唔會介意。」永健仲話俾大台認定咗你係反派就反派,撈咁耐唯一一部做正派公子嘅,係張乾文搵佢演嘅《雲海玉弓緣》。喺大台撈到一肚火,不受尊重同埋被刪戲份,解約後永健北上發展,生意亦百足咁多爪,收入仲好過喺TVB。「其實我冇停過拍戲,只不過我唔喺香港咋嘛,我啱啱先喺徐州、上海拍完戲返嚟。而家我有餐廳、有自己服裝品牌、 有網上電子商業嘅渠道。」原來永健從未拍過香港電影,喺度向各大導演呼籲,想搵專業演員嘅話,記住考慮永健。「我未拍過香港電影,哪怕係一兩個鏡頭,出鏡講『係呀』、『你好』,我都好開心。」同永健專訪期間,佢嘅hehe緋聞女/男友唐文龍突入,仲親口解釋兩人關係同擇偶條。永健話:「呢間餐廳就係我同唐文龍兩個有份投資嘅,我鍾意大隻啦,有胸肌啦,有鬍鬚啦,最緊要陪我去超級市場!(同文龍好吻合喎)」不過文龍即場反駁:「我鍾意身材好,白雪雪同埋後生囉,不過我鍾意女人,你就鍾意男人吖嘛!」哈,「兩公婆」好鍾意耍花槍呀吓,永健更喺鏡頭前稱呼文龍:「我直頭愛你添啦老公!唐文龍係非常非常嘅一個暖男!」記者:嵐山、馮國康、趙永傑

場地提供:昭和食堂

(攝影:馮峰、Neo、沈健程) 劉永健從未依靠關係入娛圈,而家就主力搞生意。 永健看透圈中冷暖,唔再留戀喺大台。
依然熱愛拍戲嘅永健,絕對係專業演員。 永健話遇低潮時,有唐文龍背後默默支持(咦?情侶皮褸喎)。 永健同文龍拍完《十月初五的月光》後開始熟絡,越夾越啱key。
兩公婆......吖唔係,兩兄弟friend過打band,連影相都要整蠱對方。 文龍型爆look。 兩位親自解釋緋聞同講擇偶條件。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!