掃呢頁CODE去手機

2017年4月29日 星期六

【最新!】識咗十年 29歲江若琳驚爆戀「生煎包王子」:對的,我找到了! __,江若琳,

識咗十年。十年來,一直當對方好似兄弟咁。足足3,650日。十年後,突然叮一聲,呢對「好兄弟」,突然變成戀人。28+1嘅江若琳,今年底就變29+1,即係 ...


識咗十年。十年來,一直當對方好似兄弟咁。足足3,650日。十年後,突然叮一聲,呢對「好兄弟」,突然變成戀人。28+1嘅江若琳,今年底就變29+1,即係「三張嘢」喇。正所謂三張嘢,總有啲故事,看淡了誓言 承諾來自廢墟……所以江若琳宣佈,佢嘅新戀情,對象就係識咗十年嘅生煎包王子——Oscar(蕭潤邦),即係前音樂組合Bliss成員。模特兒出身嘅Oscar,樂隊解散後,喺旺角開正宗上海生煎皇,即食即煎,賣到街知巷聞,開完一間又一間,佢仲有個朵,就叫自己做「生煎皇」。夠猛。Oscar與江若琳,都係07年喺樂壇出道,同期新人,不時互相鼓勵friend到爆,但兩人一直未擦出火花,大家都為事業努力,即使Oscar離場,江若琳留低,佢哋都有保持聯絡,近日卻突然有feel撻着,由友人變成戀人!今午Oscar突然於fb貼咗張sweet sweet背影合照,相中未有披露女主角是誰,他寫道:「10年前,我認識了一個大眼妹,作為朋友的我們,在同一個領域上努力打拼,彼此鼓勵、彼此扶持,10年間,即使我投向了飲食業發展,她依然在遠方為我打氣、加油!

而我,亦以朋友的名義一直支持她!

在10年後的今天,我們再次遇上了,或許這就是對的時候,遇上對的人,我們會像過去一樣,給對方最大的支持,陪伴,珍惜,給對方最大的能量!

唯一的改變是,我們之間換了一個身份,我們一起了!

在未來的日子………

你既船係我,你既燈塔係我,連岸亦都會係我!」不足半小時,江若琳貼番同一張相,相隨認愛:

「對的,我找到了,

一個懂我、愛我的人,

在未來的日子裡,

一如10年來的不離不棄,

更多的是,

我們會帶著多一個人的支持、

多一個人的力量繼續努力,

不論事業,還是愛情。這些年來,大家陪伴我走過幾許風雨,

同時也給了我很多的支持與關愛,

答應過會報以大家一個最真誠的我,

亦不希望傳媒朋友經常要為我的一點小事奔走。

多謝大家呀!」恭喜晒!

Oscar率先公佈 江若琳愛相隨

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!