網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月25日 星期二

王菲謝霆鋒被爆簽分手協議 放料者:錯了直播吃400克屎! __,霆鋒,王菲,謝霆鋒,

王菲2014年同分手11年嘅舊愛謝霆鋒世紀復合,不時被目擊到兩人晒恩愛(新聞連結:http://bit.ly/2q8HlDB),冇諗過號稱大陸「宋大嘴 ...


王菲2014年同分手11年嘅舊愛謝霆鋒世紀復合,不時被目擊到兩人晒恩愛(新聞連結:http://bit.ly/2q8HlDB),冇諗過號稱大陸「宋大嘴」嘅宋祖德噚日驚爆佢哋其實已經分手,呢位爆料者仲發誓話消息錯誤嘅話,要「直播吃400克狗屎」!據知王菲同謝霆鋒「分訊」係由宋祖德喺微博爆料講嘅,佢聲稱王菲去年演唱會撈金失敗後,兩人關係越嚟越僵,佢話:「據圈内人士透露,兩人最近已簽分手協議,有商業上的合作就同時出現。兩人走到一起的真正目的,就是為了撈金,老百姓喜歡看八卦,年近五十歲的王菲只能靠男男女女這點破事維持關注度。」佢又指謝霆鋒揮金如土,王菲可以為霆鋒帶來錢,霆鋒先會同王菲一齊,「帶不來錢必然分手」。不過,二人今年1、2月被網民影到機場不顧旁人熱吻嘅相,宋祖德爆料可信度仍存疑,唔少網民個個都食住花生睇好戲,「等著看直播吃狗屎」、「出來刷存在感的吧」;也有人表示宋祖德以前爆料過張栢芝不雅照、李嫣兔唇、湯唯被封殺等事情,後嚟均被證屬實,因此網民相信佢此次爆料應該都有可能係真噃,對消息半信半疑!!!

王菲2014年同分手11年嘅舊愛謝霆鋒世紀復合 (資料圖片) 早前被影到二人喺機場kiss…(資料圖片)
(宋祖德微博截圖) 宋祖德資料圖片

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!