掃呢頁CODE去手機

2017年4月23日 星期日

曾守明拍西片 享受發哥巨星級同等待遇 __,發哥,曾守明,周潤發,

曾守明拍過西片《SunnyAndTheElephant》。資深藝人曾守明參與的電視及電影作品超過二百部,雖然大部份都係「綠葉」角色,曾守明於訪問中自爆 ...


曾守明拍過西片《Sunny And The Elephant》。

資深藝人曾守明參與的電視及電影作品超過二百部,雖然大部份都係「綠葉」角色,曾守明於訪問中自爆,曾經喺泰國拍西片時享受過國際級明星嘅待遇。

於2007年,曾守明到泰國拍攝西片《Sunny And The Elephant》,笑言享受的待遇不比周潤發拍荷里活電影差:「喺戲入面我都係做紀律部隊,飾演一個退休軍官,負責教騎大象巡邏嘅人揸槍,我騎住大象喺中間出場,二十幾隻大象跟住我,係得我騎隻大象有象牙好有氣勢,導演一嗌cut機,我即刻感覺到頭頂一黑,原來係有人擔遮幫我遮太陽,一落地就會有張櫈跟住畀我隨時坐,我諗發哥拍荷里活電影都係咁上下待遇!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!