網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月3日 星期一

【傻傻分不清】小S扮鬼臉 同阿雅撞樣? __,小S,徐熙娣,

邊個打邊個先?台灣女星范瑋琪與陳建州(黑人)婚後,誕下一對孖胎飛飛和翔翔,一家四口幸福滿瀉。而范瑋琪好友台灣女星徐熙娣(小S)結婚後,亦誕下了三個可愛 ...


邊個打邊個先?

台灣女星范瑋琪與陳建州(黑人)婚後,誕下一對孖胎飛飛和翔翔,一家四口幸福滿瀉。而范瑋琪好友台灣女星徐熙娣(小S)結婚後,亦誕下了三個可愛嘅囡囡。兩位媽媽對家庭都付出咗好多,母愛真係好偉大㗎。

雖然湊小朋友真係好忙,不過兩位好朋友不時都會約會見個面,話題應該都離唔開小朋友㗎啦。今日,范瑋琪就喺社交網上載咗二人嘅合照,合照係由四張合照組合而成,兩位母親立即變回童真歲月大玩鬼臉,一時「眼半合」、一時又「翁鼻」同「鬥雞眼」,表情多多好鬼搞笑,不過最搞笑係有網民以為小S係佢哋嘅好朋友阿雅,唔知自稱國際巨星嘅小S會有咩感覺呢?

而好多網友都好羨慕范范同小S呢份姊妹情,so sweet!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!