掃呢頁CODE去手機

2017年5月25日 星期四

33歲陳柏宇入紙娶女友做老襯 __,陳柏宇,

恭喜Jason!現年33歲的陳柏宇(Jason)迎娶拍拖多年的模特兒女友符曉薇(Leanne),兩口子將於7月2日拍拖紀念日拉埋天窗,並於九展筵開38 ...


恭喜Jason!

現年33歲的陳柏宇(Jason)迎娶拍拖多年的模特兒女友符曉薇(Leanne),兩口子將於7月2日拍拖紀念日拉埋天窗,並於九展筵開38圍,兩人昨日已經入紙申請註冊。據擬結婚通知書上,陳柏宇用回原名「陳廣偉」,而女友Leanne則報稱文員,地址欄上兩人報稱同住堅尼地城一單位。

婚禮用7位數

東網記者致電Leanne恭喜她,Leanne笑笑口說:「多謝、多謝,係尋日黑雨同Jason上律師樓,都唔知係要入紙申請。」並大方透露酒席由32圍增至38圍,Leanne說:「Jason係咁加人。(使好多錢?)係呀,因為好多錢都係上年畀,加上啲帖好貴,差唔多用咗7位數。」她表示jason請了不少圈中好友,當中有江若琳、關楚耀及歌手小肥,而她亦找來組合少女標本的許雅婷做姊妹。

6月造人好信星座

問到是否要jason努力搵錢?Leanne說:「係要大家一齊努力,唔係獨力承擔。」現時投入金融界的Leanne承認曾損手遭jason投訴,她說:「都損過6位數,因為jason唔賭錢,我又玩啲高風險。」問到現時收入是否比做模特兒穩定?Leanne說:「一定啦,舊時收入萬幾蚊,依家都有6位數收入。」Leanne透露婚宴後會與jason度蜜月,她說:「想去夏威夷,不過未定。(仲未買機票?)未,因為想6月造人。(咁快?)我好計星座,想生個白羊座BB。」

Leanne早前與Jason到外地影婚紗相,她坦言一反傳統沒穿婚紗,她說:「結婚只係得玩新郎環節,唔會有過大禮同上頭。」現時與jason租屋的Leanne強調沒本事在港置業。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!