掃呢頁CODE去手機

2017年5月25日 星期四

【獨家】四葉草李雨陽入紙娶圈外女友 __,李雨陽,

因為唔想圈外女友曝光,李雨陽好乖咁幫好友個樣做「後期加工」。跟陳靜(DaDa)拍過拖、曾拍攝無綫青春劇《當四葉草碰上劍尖時》而入行的38歲藝人李雨陽, ...


因為唔想圈外女友曝光,李雨陽好乖咁幫好友個樣做「後期加工」。

跟陳靜(DaDa)拍過拖、曾拍攝無綫青春劇《當四葉草碰上劍尖時》而入行的38歲藝人李雨陽,被東網率先發現於本月10日入紙申請迎娶比她11歲的圈外女友鄭嘉詠!身在山西工作的他接受東網記者電話訪問時就直認與女方閃婚:「一齊咗冇幾耐!(幾個月?)其實係年頭識嘅,雖然時間上話長唔長,但係喺性格上各方面都好夾,例如家庭理念,重點係大家都好鍾意小朋友,本來諗住旅行結婚簡單啲,但唔知係咪老婆旺我,大家有咗共識之後,我就不停工作。另外搵人擇日時,話6月25日係最夾我哋兩個,所以惟有屈就老婆要結咗婚先可以度蜜月,做男人要有事業心,但都要以家庭為先。」

生B隨時中咗都未定

問如何結識未婚妻時,他透露與對方在朋友聚會中認識:「當晚大家都有好感,就交換咗微信,之後相處咗一段時間,大家都商擬好,有咗共識就互相見家長,好好彩岳父岳母都唔介意我係演員,好多時候都會喺內地工作,佢哋都好信任我交個女畀我照顧,都相信我有咁嘅能力畀到幸福佢哋個女,加上我都38歲了,應該玩嘅都玩過晒,係時候要組織個家庭。」問兩人是否已經有計畫生B、是否奉子成婚時,他即謂:「未知呀,可能隨時中咗都未知,但有好消息會同大家講,開心嘢唔會收埋!」李雨陽又表示如果將來有小朋友,會等BB一歲時紋小朋友的樣子在膊頭上。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!