網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月21日 星期日

愛情魔力!Baby自爆生仔為賀曉明40歲 __,曉明,Angelababy,Baby,黃曉明,

戴定太陽眼鏡喇喂!大陸藝人黃曉明同Angelababy(楊穎)童話式婚禮加上今年一月生B,個個都見證住二人組織小家庭,成個溫馨生活晒遍中港台。最近Ba ...


戴定太陽眼鏡喇喂!

大陸藝人黃曉明同Angelababy(楊穎)童話式婚禮加上今年一月生B,個個都見證住二人組織小家庭,成個溫馨生活晒遍中港台。最近Baby為雜誌拍攝新相時,又再大晒恩愛幸福生活,仲自爆如果冇遇見到曉明,佢都唔會結婚咁話。

依家先28歲嘅Baby儘管正值事業高峰期,不過仍堅持為黃家開枝散葉,迎接寶寶來臨,原來主要原因係想送畀即將40歲嘅黃曉明一份大禮,她說:「沒有遇到他,我到現在都不會結婚,但凡他年輕點,我也不會那麼早生孩子。」冧得佢!!!Baby又自爆大肚後,成日都幫曉明洗腦話:「就算有了孩子,我也是第一位。」

不過再恩愛,都會多多少少有磨擦,Baby指佢有一次擠完人奶,要老公馬上放冰箱避免壞,結果對方傾緊工作郁都唔郁,乾脆唔理佢嬲到去瞓覺,仲即場扮老公當時誇張攤開雙手道:「你為甚麼要這樣對我?」而當日拍到半夜時,啱啱喺外國番嚟嘅曉明就去咗探班。佢企喺遠處望實老婆做嘢,一邊打喊路一邊等老婆收工,真係廿四孝。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!