網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月21日 星期日

歐陽巧瑩對林師傑絕對信任:佢係好男仔 __,林師傑,歐陽巧瑩,

歐陽巧瑩對男友百分百信任!「木偶哥」林師傑一向與無綫咪神女友歐陽巧瑩愛得煙韌,有如糖黐豆打風都打唔甩,不過最近林師傑就被指背住女友與譚嘉儀在西貢單對單 ...


歐陽巧瑩對男友百分百信任!

「木偶哥」林師傑一向與無綫咪神女友歐陽巧瑩愛得煙韌,有如糖黐豆打風都打唔甩,不過最近林師傑就被指背住女友與譚嘉儀在西貢單對單買消夜食,令人覺得非常古怪。

呻影響工作

林師傑對此回覆東網,否認曾與譚嘉儀食消夜,更指自己經常與女友一齊買消夜,相信是有人認錯人:「近呢幾年都冇試過同夜晚譚嘉儀單獨食過嘢,平時成日做嘢都見面,所以私下都冇乜需要再見。我成日都話介紹男仔畀佢,點知今次自己中咗招。」他又指類似的花邊消息對自己形象甚大:「因為咁我錯失咗好多工作機會,可能人哋覺得講一句啫冇乜特別,但其實可以對我影響好大。(會同異性再避忌啲?)唔需要,因為我同其他人係完全冇嘢,同女友感情好穩定。」

歐陽巧瑩嗌好嬲

至於,歐陽巧瑩回覆東網時亦表示自己對男友有百分百信任:「唔係淨係因為愛咁簡單,係因為佢做嘅嘢畀我知佢係好好嘅男仔。我好清楚佢行蹤,知道呢幾個月早出晚歸好辛苦,朝早無綫開工,夜晚就同朋友錄歌,但竟然有人為咗五百蚊而去咁樣傷害我哋,我覺得好嬲,連我媽咪都好戥師傑心痛。」她又指林師傑對於類似新聞感到莫大壓力:「就算有女性已婚舊同學想搵佢食飯,佢都唔敢單獨去,一定拖埋我先敢去。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!